| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 16 日 星期五  |
| 2009-10-16 |
分類: 未分類 |
冇MooD耶`,,x100`*
今日上堂都有聽書,,
小息行黎行去,,周圍去玩=]]
通識堂訓左陣教,,之後睇片,,- -
LUNCH冇咩特別,,`
番到黎3堂英文,,SD全SMS黎上堂,,吾係悶死=]]
又讀英文,,又要LISTEN..
極之慢咁過左英文堂了,,
去HALL到睇SHOW..非洲鼓-.-
雖然真係好好笑,,但係我笑吾出,,
係度勁玩,,D人仲大叫- -哈-]]
完左,,F,4要留低訓話,,痴線xD..
唉,,又係講果D野,,之後又要汁椅-0-
放學,,留左係學校玩,,睇社排,,
吹左陣水,,`6點番屋企,,
聽朝去跑步,,YA..=]]
|
2009 年 10 月 13 日 星期二  |
| 2009-10-13 |
分類: 未分類 |
今日又差D遲到,,7點4先起身,,
用20分鍾刷牙洗面,,食早餐,,換校服,,
番到去岩岩好7點55分,,搞到冇得拎書上堂,,
第一堂就冇書,,好彩早會時間,,問隔黎班借書,,
好彩有書上堂,,哈..
上MATHS,,本書又係LOCKER,,又冇書上堂,,
都聽得明,,YA=]]之後上麥太堂,,
好輕鬆,,落堂又請我地食朱古力,,
小息個陣我AND鐵皮同麥太傾計,,麥太好好人,,^O^
佢同講左好多鼓勵我地學英文說話,,
想幫我地係英文方面有進步,,
我都想,,不過講就易..做就難.,要學就一齊=]]
不過有人幫我,,我都想學好英文,,哈
上PHYSICS堂,,又做NOTES..
新果D公式,,分吾清楚..其實PHYD英文我都慢慢學緊,,`都OK好玩,,`
LUNCH去左番茄爺爺到食,,OK啦=]]
番到黎就3堂中文堂,,嗚,,T^T
又冇帶書- -,,同隔黎睇..
一路上堂一路食野..哈.,
關SIR教書有D慢,,-.-不過勝左夠輕鬆..我中意`
3堂勁快過左,,放學去朋輩..好好玩..
熱身GAME=]]烏龜,,烏鴉`
係咁拍人隻手,,xD`
`好搞GAG..
我地係負責..CAMP...哈
我一定要去到CAMP呀..參加都係為左CAMP咋-3-
一聽到同天空,,成個人就會輕鬆哂v3v
忘記哂所有執著事情~o~ |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 36 | » |