MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

MaN的qA
只知道最愛的人是妳
沒有一天是不想妳

希望妳可以明白我有`
多麼愛你""
lcm_1101
暱稱: MaN
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-31
2010-03-21
2010-02-10
2010-01-30
2010-01-21
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 295
今日人氣: 7
累積人氣: 2242
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
2009 年 10 月 16 日  星期五   晴天


2009-10-16 分類: 未分類

冇MooD耶`,,x100`*

今日上堂都有聽書,,

小息行黎行去,,周圍去玩=]]

通識堂訓左陣教,,之後睇片,,- -

LUNCH冇咩特別,,`

番到黎3堂英文,,SD全SMS黎上堂,,吾係悶死=]]

又讀英文,,又要LISTEN..

極之慢咁過左英文堂了,,

去HALL到睇SHOW..非洲鼓-.-

雖然真係好好笑,,但係我笑吾出,,

係度勁玩,,D人仲大叫-  -哈-]]

完左,,F,4要留低訓話,,痴線xD..

唉,,又係講果D野,,之後又要汁椅-0-

放學,,留左係學校玩,,睇社排,,

吹左陣水,,`6點番屋企,,

聽朝去跑步,,YA..=]]



2009 年 10 月 13 日  星期二   晴天


2009-10-13 分類: 未分類

今日又差D遲到,,7點4先起身,,

用20分鍾刷牙洗面,,食早餐,,換校服,,

番到去岩岩好7點55分,,搞到冇得拎書上堂,,

第一堂就冇書,,好彩早會時間,,問隔黎班借書,,

好彩有書上堂,,哈..

 

上MATHS,,本書又係LOCKER,,又冇書上堂,,

都聽得明,,YA=]]之後上麥太堂,,

好輕鬆,,落堂又請我地食朱古力,,

小息個陣我AND鐵皮同麥太傾計,,麥太好好人,,^O^

佢同講左好多鼓勵我地學英文說話,,

想幫我地係英文方面有進步,,

我都想,,不過講就易..做就難.,要學就一齊=]]

不過有人幫我,,我都想學好英文,,哈

 

上PHYSICS堂,,又做NOTES..

新果D公式,,分吾清楚..其實PHYD英文我都慢慢學緊,,`都OK好玩,,`

LUNCH去左番茄爺爺到食,,OK啦=]]

番到黎就3堂中文堂,,嗚,,T^T

 

又冇帶書- -,,同隔黎睇..

一路上堂一路食野..哈.,

關SIR教書有D慢,,-.-不過勝左夠輕鬆..我中意`

3堂勁快過左,,放學去朋輩..好好玩..

熱身GAME=]]烏龜,,烏鴉`

係咁拍人隻手,,xD`

`好搞GAG..

我地係負責..CAMP...哈

我一定要去到CAMP呀..參加都係為左CAMP咋-3-

一聽到同天空,,成個人就會輕鬆哂v3v

忘記哂所有執著事情~o~