| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 21 日 星期一  |
| 2009-12-21 |
分類: 未分類 |
剛剛睇完海派- -期待下一集,,超正喔**
陸運會的今天,,ok凍=]]
哈,,玩標槍槍+3000米- -好玩到爆""
其餘時間係看台睇比賽+摺紙,,
都算無聊一天,,,,
放學,,比人fake左,,搞到行路番黎-0-
之後去拎西餅..留待明天-_______-""
呢排真係好凍呀,,快d到夏天啦=]]`
日日都凍死人喇-0-`好嬲呀....""
龜兔賽跑.."
時間=龜..
遊戲=兔.
沉迷,,結果形成了一段長的距離,,
如果趕不上時間..就game over~_~
係咪好白痴呢,,!??我都覺=]]
從依家開始我不會介意任何野*
↑↑↑↑↑如果你信左,,就證明您吾了解我=]]傻瓜-__-""
|
2009 年 12 月 15 日 星期二  |
| 2009-12-15 |
分類: 未分類 |
昨天,,學校陸運會呀- -
諗住吾會遲到,,,最後都係遲到- -哈..
點完名就即刻換衫做熱身=]]
報左3級跳玩,,,不過吾知點跳-0-
係咁去問人,,問完都吾識...
去到召集=]]好緊張,,,吾識跳,,都吾知點算..=]]
終於開始要跳喇,,- -
跳左頭2次都吾識跳,,,第3次就得左=]]
咁都比我入左決賽...
決賽個陣,,輸得好慘-_____-''''''''''
只是差0.04米..就有獎黎-0-
好無奈呀,,哈
有少少傷風=]]好累,,"" |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 36 | » |