星期5,,朋輩留係學校bbq=]]
好正,,燒得超好味...不過一陣就燒完-____-''
好好玩呀,,係咁狂笑= =
下次到我地搞遊戲,,都吾知玩咩=]]
大家幫手諗下啦..thx~~~
呢排吾知做咩,,,得番好少錢洗-0-
搞到好少出街玩...唉=]]
好想睇戲呀..好想唱k呀- -好想去買鞋呀..=]=]]
今日係屋企睇海派甜心~~...超正呀,,睇得太投入了- -
我都想做小豬=]]套劇楊丞琳個look好正...哈
醜不拉嘰香菇頭-_______-||""好想追落去,,哈..太好睇-3-""
聽日sport DaYS=]]去葵芳...我要完成- -`
|