MySpace Music Playlist at MixPod.com
今日好晏起身,,睇風云決=]]
幾ok...睇完就傻左""
到3點幾出左去cut 頭..
都吾知點剪好,,
剪完,,發覺勁gag個頭- -`
唉...睇到都想笑`=]]哈
之後又遊花園..
差吾多時間就搭車番黎..
任何事都有前因後果..點解吾以由吾同角度睇呢..=]]
如果你覺得你岩,,我都吾想嗌`
琴日出左去食飯,,
飲左支06年紅酒-0-
難以形容的味道..
食左好多野,,飽死=]]
今日係,,平安夜....
沒野做..哈ya=]]
http://www.youtube.com/watch?v=wIGxKY5y6Mg