呢幾日,,超累,,超眼訓,,超掛住你- -
真係好眼訓=]]]不過都要6點半起身....
跟住汁野,,,7點半出門口去m記食早餐-____-
之後去荃灣,,再轉車去咖啡灣=]]]
獨木舟=]]]未玩之前好驚架,,,一玩就覺得好好玩- -
划個陣,,隻手好累=]]好曬,,,ok好玩=]]
跟住人人都要跳落水,,再上舟=]]
吾錯- -成身濕曬,,,好彩有帶衫,,,
哈,,但冇帶底褲換- -好彩冇人知-0-{{細細聲呀,,吾好話比人知}}""
好快就玩,,,今日有話我又曬黑左喇,,,點算呀- -??
我想變白d...吾要咁黑呀\./救命....
下次獨木舟就係真正比賽...呢個項目冇咩信心....
好驚,,,好驚拖累d隊員,,,
今日仲有,,去左睇樓....(係比賽用黎休息地方,,,租屋...=]]
星期一又要訓練,,踩單車....又要用錢,,,
呢個TTC用左我最少$500,,,所以我吾可以輸架,,,一定要贏"""""""""""""
如果輸左我會喊架,,,我係講真架...
|