未試過咁火.
For you Jason!
試左McDouble啦:p
好好味
食左第一啖就停唔到>___<
yUmmy!0___0
都係8蚊咋......(閱讀全文)
y咁多蚊?
我曬左幾百蚊仲抽唔到雷神囉sad:'(
冇$$啦:(
-___-
冇野講 88
人 人 人 沖上雲霄!
_______________________________________________________________
今日Ge0g陣亡了T_T
我明明好比人機咁溫架T_T
可惜...掛住同人SMS都有T_T
最衰都係銘哥哥同蔡蔡T_T
T_T嗚 又接J0B了
星期6去影傑小T_T
高興T_T 高興T_T 高興T_T
__________________________......(閱讀全文)
多謝= =
白妹xd 影得好好w0r!sAd! by donkey:D
______________________________________________________________
多謝MUM= =...
好好味!
_________________________________________________________
令仔*V*
____________________________......(閱讀全文)
我發現冇人上qooza囉
你地溫書?咁早???
囧囧囧囧
我pr0ject都未做!串死我咩?
死喇我
比人話!!!!!
-___-死啦 又比mary姐打...
唉 點做呀 又一定要用photoshop
妖 = =
終於完成了!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
未做中史囉......(閱讀全文)
勞動節快樂啊大家:p
____________________________________________________________________________
今日唔寫啦我:p
放假我唔做啦 哈哈:D!
多謝大家支持;p
終於沖破100啦人次>___<
請繼續支持啦:D
S0 THANK U!
_____________________________
我發現我依排冇點上fb-___-...
覺得好無聊...
冇溫過書囉我頂/___\
掛住訓= =
好多蚊呀-___-
好......(閱讀全文)