王子同公主結婚囉:P
祝你地幸福:)
_______________________________________
今日又同人嗌交
唉
S0 Sad!
其實我唔想囉
但係我今日真係心情唔好
係因為咩我就唔講啦
依加我淨係識歎氣
你地呢......(閱讀全文)
hello- -
我想講我比人非禮囉-_-
坐巴士都比人郁 囧哂-___-
好囉!康正謙佢唔理我 掛住訓覺/___\
____________________________________________
好悶好悶-__-我都唔記得琴日發生左咩事...
聽日MATHS TEST囉
我冇攞本書番屋企/___\
SAD
次次上堂都冇聽過個鬼死黑人憎嘅呀SIR講書
肥硬
___________________________________
點算= =?
今日突然興起
聽番好耐之前果首M2M-Pretty B0y
仲係咁好聽呢:-)
其中一句好鐘意
I've only got you inside my mind You know you have made me blind
sad 左 中哂囉 (感動)
____________________________________
依排好唔開心
屋企完全唔war......(閱讀全文)
你係邊?
今日係我last day 你閃左去邊?
可能你唔重視我但係唔可以咁對我 SAD
______________________________________
last day sad左唔想講咁多野
呀媽好煩:(
sad
選科唔知讀5讀數好
點算?
今天哭了Sad
連自己變得如此眼淺嘅原因都唔知
爸媽和哥吵架
哥受傷了
我心也在淌血
這個家
溫暖消失了?它在哪?
到現在眼還是紅紅腫腫sad
恨這個家嗎?可能.
屋企書房仲係咁多蚊sa......(閱讀全文)
...
一起身發現把聲冇左:(
我飲左勁多杯蜜糖水先有番:(
一陣有一陣冇 sad
依加仲發燒囉頂:'(
_________________________
-_-我呀媽真係kaikai地
佢收埋部上網器唔比我地上網囉-,-
O哂 都覺好無奈
咩都管搞到冇哂自由
煩......(閱讀全文)
-_-"屋企好多蚊啊!
熊仔又陪我喇:p
-.-知道左d野 好無奈
今日拍左MV=v=
但係唔識點剪!天呀!omg!
/____\誰來救我?
_______________________________
今日行到腳都酸
成身比蚊針\3/
但係見到成果就開心哂=3=
感謝落力演出嘅2位美女:......(閱讀全文)
-_-幾型...........啊!
唔似我0,0?
我唔知=.......(閱讀全文)