東方神起*v*
best selection2010:D
(補番:D)
_______________________________________________________
19/4/2010:
好辛苦喔!搵D野補下._.
 ......(閱讀全文)
今日唔寫啦._.
忙!
22/4 :班FD黎我屋企@____@
拍mv喎...
今日呀媽請我飲日出茶太~___~
o鬼哂
佢話:"見你咁乖,我請你飲奶茶~"-_-我一時無言,受左佢好意...
點知仲囧嘅事發生啦@_@!
我同個收銀講我要咩啦
跟住佢指住張紙 唔出聲...
我唔明佢做咩 跟住話:"吓????"
佢仲係唔出聲-_-
跟住我同我媽爆笑......(閱讀全文)
:'( so bad!
天氣好差:( 搞到個人好想訓=v=
行雷啊:(
今日心血來潮,攞左東方神起best selection2010出黎聽
聽佢首"為什麼我會愛上你" 感動到想喊 sad.
-____-落雨 心情超差 我應該點做
點解呀康成日都係咁?
我好憎ed人 佢對我d fd超差
仲要發我脾氣
咩事呀?!
好煩呀 嘈咩姐 人地都覺得你煩......(閱讀全文)
人氣有60啦@____@多謝!
多謝Nic0le-_-...同____唔知佢係邊個(熊仔fd掛-_-)
_________________________________________
...好熱好悶啊:-s
有冇人同我傾計呀:@
男仔ok架:'(
開心嘅係有得放下假啦~
自己開始變得好hea._.
書都唔想睇;
日日掛住打機上msn同人chat:'(
我控制唔到自己呀 嗚哇......(閱讀全文)
點解你可以成個小學雞咁
日日嘈
好煩呀你知5知?
-------------------------------------------
post下相:
佢咁細個就識自拍- -哈哈
好可愛呀>___<
我隻腳= =
&wsp......(閱讀全文)
好開心好開心,
接左ctv嘅job!
27號去鄉中畫展影相喔!呵!
p0st一p0st相先~___~
-E個係東海堂的朱古力曲奇CAKe-_-唔係幾好味...早知買麥旋風啦:'(
-_-保礦力x三合一奶茶(我沖得好好飲囉xp)
熊熊加百力枝pretz 好可愛>___<
發現琴日我冇上qooza.../3\S0r
今日呢...冇咩特別~___~
上堂好悶:'(
所以訓左._.
跟住比kwan sir發現左...
:'(好似愈黎愈悶啦 我個qooza:'(
/___\招fd招fd
陪下我~__~
~__~我e+係學校嘅某間房中...
bon係我後面wor-_-
而且有個on9仔係我後面講"qooza qooza"-_-...(名我唔講啦xd)
._.其實我好肚餓...飲左包低糖soy milk!...
________________________________________________
好無聊lor
副台長嚇q死我~__~
好啦..第2次比人嚇死...
____________________......(閱讀全文)
其實你真係好煩,
成日煩住我,
招fd姐,識個朋友姐,
你嘈咩呀!
你係我邊位?
我最憎d人唔比自由我,
一味係度嘈;
又唔識打中文.
好後悔年少無知,
比左我電話no.你,
搞到我日日煩......(閱讀全文)