吾好意思 遲左打- -v 幾個星期前就係我地學校既運動會 我已經盡左力 因為如果今年我吾盡的話 可能吾會再有機會 點解? 遲D話你知! 好 廢話小講 講番今次既成績先 有1銅,1銀 都過得去 不過一定冇以前咁好喇 班4x100 好無奈 佢地完全吾識交接 我俾佢地玩死 so 我都係覺得我以前個3位拍擋最好 i miss you all
幾個星期前就係我地學校既運動會 我已經盡左力
因為如果今年我吾盡的話 可能吾會再有機會
點解? 遲D話你知!
好 廢話小講
講番今次既成績先 有1銅,1銀
都過得去
不過一定冇以前咁好喇
班4x100 好無奈 佢地完全吾識交接
我俾佢地玩死
so 我都係覺得我以前個3位拍擋最好
i miss you all