呵呵...
今日同小怡' 丫lam' x靈' 去左整木糠布丁'
入左個黑mm既地方買材料'
無馬利餅=[
好衰...
百佳買'
想系卓爾居到影相丫^^
我要坐中間果個位丫xp
佢地唔陪我'
衰人><
買完' 去左影貼紙相'
靚喔=]
之後上左x靈屋企(唔識打'sor xp)
要自己整碎d餅' 又要人手搞到d野企身...
搞左好耐'
好攰啦~
影左好多靚靚相丫xD
玩到勁顛]]
笑死啦~
整左出黎'
好成功^^
正!
Good job ^o^
好好味'
係咪好想食呢?!
好多野' 唔打lu~
.
.
|