|
|
2010 年 2 月 22 日 星期一  |
|
``(!)無知的小孩1晚長大 - |
分類: 未分類 |
我中於有不同的對待了 ;p
1生人永遠都不會忘記今天 ;]
小學,,佢地記得我生日系因為記得婷既生日.
這樣的朋友我不要:p
今日放左之後,,個個都吾得閒*3*
大寶搵我 ...我過名都果陣 ; 落車就系對面
佢又甘岩系1號梯,,我又甘岩知1號梯系邊個上
我上果陣,,佢地個個都系到 x)
佢地諗住客我,,點知我客返佢地-3-
佢地1齊買左個旦糕俾我 *v*
多謝你地 ;] 冇諗過你地會幫我興祝生日 
欣恩飲既大杯檸茶加橙 -3-
甘都作到 ;>
綠豆沙 ,,, :
金莎 : 橙橙
銀莎 : 茶茶
銅莎 : 檸 (*我)
麥提莎 : 欣欣
大白莎/史立莎 : 大寶
仲有一位仁兄 (!!!)
蒙羅麗莎 : 恩
勁得 -3-
狂作故仔 xD
橙仲要狂跳舞 -3-
Nobody / 爆咪 / 愛的抱抱
勁似 -_____-
hea多陣就返屋企嚕 ;)
|
| 請發表意見;>:2010-02-22 11:27 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 250 | »
|
|