lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2010 年 2 月 25 日  星期四   晴天


v_____________v

分類: 未分類

今朝同恩恩豬1齊返學 ;>

佢好好笑囉 -_-

我俾個綿花糖佢食,,佢話:

「你粒咩糖黎架!食完之後即刻肚痛既!你落左藥呀!」

聽完之後勁o嘴-__________-

落左車去seven買野飲,,我買咖啡

佢話要飲...飲完之後又講:

「li支野飲又落左藥架!飲左之後個肚即刻吾痛~」

好野好野-v-

我多左個家姐 *3*

似樣 -v- ... ?

-口- .......................................

算! ...吾講li樣 -3-

放左要排球 ,, 佢6點幾先放-_-

去搵細粒同欣欣 ;]

1齊去粉火,,細粒話要去上水搵丫豬 *0*

我就同欣欣,茶茶行過嘉福先答車 ;)

 之後就返屋企嚕 ;]

請發表意見;>:2010-02-25 10:52 PM  [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客