|
|
2010 年 2 月 27 日 星期六  |
|
(`)-I want nobody nobody But You ;;;> |
分類: 未分類 |
今日勁開心勁開心 ;]
勁開心勁開心 xD
今朝見家長-3-
我要見埋溫信昌 ... ;<
佢話吾俾我欠功課,,遲到,,吾俾記任何1個名 ;[
仲要我6:30返屋企... 冇可能既事 *3*
盡力啦 -_-
放左之後搵思恩 ;)
系學校入邊等茶茶 ,,系佢格離都睇吾到-_-
同茶茶,,思恩1齊去i-one打機
打左2粒鐘 ;]
勁開心勁開心!!!!!
好開心,,之後見到彤b,,同佢1齊系海聯
璟佢地系璟地頭坐
好開心好開心 ;>
好開心 :D
之後周圍行,,璟返左去換衫出黎
欣欣釘耳*0*
璟件衫好型 *0*
我想睇下佢拉鍊拉晒上去 *3*
不過佢吾俾 -3-
之後就同思恩1齊返屋企 ;]
|
| 請發表意見;>:2010-02-27 08:37 PM [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | ... | 250 | »
|
|