lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2010 年 2 月 27 日  星期六   晴天


(`)-I want nobody nobody But You ;;;>

分類: 未分類

今日勁開心勁開心 ;]

勁開心勁開心 xD

今朝見家長-3-

我要見埋溫信昌 ... ;<

佢話吾俾我欠功課,,遲到,,吾俾記任何1個名 ;[

仲要我6:30返屋企... 冇可能既事 *3*

盡力啦 -_-

放左之後搵思恩 ;)

系學校入邊等茶茶 ,,系佢格離都睇吾到-_-

同茶茶,,思恩1齊去i-one打機

打左2粒鐘 ;]

勁開心勁開心!!!!!

好開心,,之後見到彤b,,同佢1齊系海聯

璟佢地系璟地頭坐

好開心好開心 ;>

好開心 :D

之後周圍行,,璟返左去換衫出黎

欣欣釘耳*0*

璟件衫好型 *0*

我想睇下佢拉鍊拉晒上去 *3*

不過佢吾俾 -3-

之後就同思恩1齊返屋企 ;]

請發表意見;>:2010-02-27 08:37 PM  [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客