|
|
2010 年 3 月 4 日 星期四  |
|
2010-03-04 |
分類: 未分類 |
講講講,,講都無謂;<
今日冇咩好玩 -_-
放左之後要留堂
留完之後去排球,,
開game,,同男仔打-3-
要我打seter -_-
死俾你睇 -/\-
|
| 請發表意見;>:2010-03-04 09:29 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 250 | »
|
|