lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2010 年 1 月 13 日  星期三   晴天


-*)再多衝擊心臟都適應了 ;>

分類: 未分類

li幾日都要留系學校俾人罰 ;<

頂 ... 冇得去打機 ,, -3-

聽日要去差館落口供 .

正1屎忽鬼黎既 -______-

冇報警但系又要落口供

都吾知佢想點 ;(

我同茶茶吾知系咪1齊衰得野多

今朝我衰電話sd sms

茶茶衰系w.c.打電話

我地2個完全冇講過野

估吾到 ;] 哈哈 ;>

今日F.2小息果陣落左去買野食

大陸昌見我地買野食買左成1粒鐘都吾鬧xD

同佢地傾計傾左勁耐 ;)

之後佢地上去考試 ;;

我地同大寶吹水 ,,

之後大陸昌又見到我地 ...

又吾鬧 -______-

 

這種感覺太奇妙 ;)

請發表意見;>:2010-01-13 09:20 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客