|
|
2010 年 1 月 13 日 星期三  |
|
-*)再多衝擊心臟都適應了 ;> |
分類: 未分類 |
li幾日都要留系學校俾人罰 ;<
頂 ... 冇得去打機 ,, -3-
聽日要去差館落口供 .
正1屎忽鬼黎既 -______-
冇報警但系又要落口供
都吾知佢想點 ;(
我同茶茶吾知系咪1齊衰得野多
今朝我衰電話sd sms
茶茶衰系w.c.打電話
我地2個完全冇講過野
估吾到 ;] 哈哈 ;>
今日F.2小息果陣落左去買野食
大陸昌見我地買野食買左成1粒鐘都吾鬧xD
同佢地傾計傾左勁耐 ;)
之後佢地上去考試 ;;
我地同大寶吹水 ,,
之後大陸昌又見到我地 ...
又吾鬧 -______-
這種感覺太奇妙 ;)
|
| 請發表意見;>:2010-01-13 09:20 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 250 | »
|
|