|
|
2010 年 1 月 6 日 星期三  |
|
(: 2929 2000 :) |
分類: 未分類 |
我冇得升班 -3-
考試全部都系今朝先溫.3.
琴晚狂溫歷史 ;> 點知溫錯左 ;[
今朝去左m記 ,, 見到苑敬同丫桂
唉 . 老母又搵女 -,-
考試放左之後同玉;茶茶1齊
之後茶茶岩岩走就撞到波兒 ;]
去左影貼紙相果到坐 ;>
傾計 .
波兒去買野食 ; 啲垃圾吾知掉去邊 .3.
之後掟左系上面果到 ;p
爭少少跌左出去 . 哈哈
系名都到等小蚊 -3-
等左好耐 - -
幾吾容易先撞到佢 ; 吹左1陣水就返歸嚕 ;]
|
| 請發表意見;>:2010-01-06 09:05 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 250 | »
|
|