lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2010 年 1 月 6 日  星期三   晴天


(: 2929 2000 :)

分類: 未分類

我冇得升班 -3-

考試全部都系今朝先溫.3.

琴晚狂溫歷史 ;> 點知溫錯左 ;[

今朝去左m記 ,, 見到苑敬同丫桂

唉 . 老母又搵女 -,-

考試放左之後同玉;茶茶1齊

之後茶茶岩岩走就撞到波兒 ;]

去左影貼紙相果到坐 ;>

傾計 .

波兒去買野食 ; 啲垃圾吾知掉去邊 .3.

之後掟左系上面果到 ;p

爭少少跌左出去 . 哈哈

系名都到等小蚊 -3-

等左好耐 - -

幾吾容易先撞到佢 ; 吹左1陣水就返歸嚕 ;]

請發表意見;>:2010-01-06 09:05 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客