|
|
2010 年 1 月 20 日 星期三  |
|
`!(♣) 怎麼去擁有1道彩虹 ;>? |
分類: 未分類 |
欣欣 ; Be Happy ;>
吾1定有事架 ;]
今日照舊,,上科學吾覺意燒左張紙 -_-
憑我甘耐冇聽書同埋未試過既經驗 ; 去開本生燈;D
得左 `!! 不過燒燒下燒左張紙 *0*
始終都系有眼藥水好啲 .
放左之後去後樓梯 ,, 系玉本身搵我
不過我失憶吾記得左海聯都有間M記 - -
冇心架 ;<
之後佢去搵小蚊 .
6點走嚕 ,, 同欣欣.茶茶過嘉福坐
茶茶俾老母吹 ; 夠鐘返歸了 .
我同佢坐到7點幾先走 ; 其中好多激動畫面 -3-
喊系易昆啲xD
|
| 請發表意見;>:2010-01-20 10:42 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | ... | 250 | »
|
|