lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2010 年 1 月 20 日  星期三   晴天


`!(♣) 怎麼去擁有1道彩虹 ;>?

分類: 未分類

欣欣 ; Be Happy ;>

吾1定有事架 ;]

今日照舊,,上科學吾覺意燒左張紙 -_-

憑我甘耐冇聽書同埋未試過既經驗 ; 去開本生燈;D

得左 `!! 不過燒燒下燒左張紙 *0*

始終都系有眼藥水好啲 .

放左之後去後樓梯 ,, 系玉本身搵我

不過我失憶吾記得左海聯都有間M記 - -

冇心架 ;<

之後佢去搵小蚊 .

6點走嚕 ,, 同欣欣.茶茶過嘉福坐

茶茶俾老母吹 ; 夠鐘返歸了 .

我同佢坐到7點幾先走 ; 其中好多激動畫面 -3-

喊系易昆啲xD

 

請發表意見;>:2010-01-20 10:42 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客