lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2010 年 1 月 16 日  星期六   晴天


-♥冇擔好食 ;<

分類: 未分類

今日同欣欣;彤b佢地出去 ;>

細粒出左黎.不過就系i-one *0*

同某人系到打機 ...

佢掉低我地;[

不過我驚佢今日吾黎會後悔1世 - -

我地周圍hea ; hea完之後再上i-one .

仲未打完 ; 我地3個開左機打住黎等佢

之後佢打完 ... 系我對面 -_-

系甘整我隻腳 -3-

我想除佢對鞋,,不過除吾到*3*

FACEBOOK:誰是痴肥女 .

之後又睇鄭海婷唱歌 ;D

去食野 ; 夾糖食 ,, 我夾左十蚊.

上i-one慢慢食 ;>

細粒系甘整我-3- 我都吾知點形容 ...

啲糖狂系到塞入口 ; 最終因為支撐吾住 .

嘔晒出黎 -___________-

欣欣佢地 .... 可以做既就只有笑

之後落去再買過 !~

守行為真可悲!

系下面坐 ; 細粒又塞過 -3-

我吾明佢點解吾會噴出黎 - -''

諗住走 ; 細粒話要食 .

我塞到佢成口都系

之後我講左句 : 我驚我走左之後,,你冇擔好食 ;<

哈哈 ;D

請發表意見;>:2010-01-16 09:05 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客