|
|
2010 年 1 月 16 日 星期六  |
|
-♥冇擔好食 ;< |
分類: 未分類 |
今日同欣欣;彤b佢地出去 ;>
細粒出左黎.不過就系i-one *0*
同某人系到打機 ...
佢掉低我地;[
不過我驚佢今日吾黎會後悔1世 - -
我地周圍hea ; hea完之後再上i-one .
仲未打完 ; 我地3個開左機打住黎等佢
之後佢打完 ... 系我對面 -_-
系甘整我隻腳 -3-
我想除佢對鞋,,不過除吾到*3*
FACEBOOK:誰是痴肥女 .
之後又睇鄭海婷唱歌 ;D
去食野 ; 夾糖食 ,, 我夾左十蚊.
上i-one慢慢食 ;>
細粒系甘整我-3- 我都吾知點形容 ...
啲糖狂系到塞入口 ; 最終因為支撐吾住 .
嘔晒出黎 -___________-
欣欣佢地 .... 可以做既就只有笑
之後落去再買過 !~
守行為真可悲!
系下面坐 ; 細粒又塞過 -3-
我吾明佢點解吾會噴出黎 - -''
諗住走 ; 細粒話要食 .
我塞到佢成口都系
之後我講左句 : 我驚我走左之後,,你冇擔好食 ;<
哈哈 ;D
|
| 請發表意見;>:2010-01-16 09:05 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 250 | »
|
|