lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


- `也許不應該只為作天;放棄現在 ...

分類: 未分類

好耐冇見晴嚕 ;

今日佢黎左我屋企 ;]

剪左頭髮 ; 帶con ;D

勁型咪 =)

系我屋企毆左勁耐 -,-

1點幾落去 ; 同佢買野 ,, 食野 ;..........

之後我話想去雍盛買野食 -3-

特登過雍盛買野食 - -''

諗住打俾呀茶 ; 叫佢落黎玩啦 ,...

點知佢電話系佢細佬到 ; 勁串囉 `!

之後我地行緊過去 ,, 就系佢細佬面前打 ;

蘇浩原同佢講系我地2個打 ;D

即刻冇野講 ,, 我問佢 : 「你家姐系邊呀!?」

「下 , 吾知呀 ...」同電話入邊果個 「吾得閒呀 ` ! 吾知去左邊呀 `!」

完全吾同喎 -3-

之後返田家炳接婷婷豬放學

我地3點9等到4點半囉 ; 屎忽鬼 -,-

打極電話都吾通喎 ,, 之後先醒起有個人渣敗類 ;>

人渣敗類果然系人捶敗類 ,, `~ 要記得佢都好難 ;D

好彩佢夠衰 ; 帶電話返學and聽電話

今次衰得夠正 xD

沖出黎 ,, 掟左袋書俾我拎囉 ...

幾衰格 `! 系咪先 -/\-

重到死   -_________________-

玩左一陣之後 ; 盈盈豬話系清河

我地落去搵佢 ........ well ,,

又黎一袋書 ~_~ 唉 ; 我做得好人太多

個個都恰我 .\/. 吾制 -3-

同婷去日本城買禮物 -0-

又吾買俾我 -/\- 1隻杯 ; 好貴架 -v- 哈

婷系甘恰我 ; 又車我頭髮 ,, 幾鬼衰 T^T

之後求其話吾請佢食野 ;

諗住講下笑 ; 無所謂啦 ; 30幾姐 . 死吾去

遊車河既錢都系我俾 - -

返黎之後佢又車我頭髮 ; 要我去佢屋企

啲人爆望我地2個囉 -3-

嬲都同我車晒落街 - -'' 太型啦 .........

哈 ; 多左個細妹 -v- YeaH ;]

請發表意見;>:2009-12-21 10:18 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客