|
|
2009 年 12 月 13 日 星期日  |
|
喇叭仔-3- |
分類: 未分類 |
琴日喇叭仔生日 ;]
之後我同婷 ; 彤果啲上佢屋企食cake
ben ; 蘇b ; 峰峰 ; 肥華都上左去
佢地買左隻跳跳虎俾佢 ;
佢系甘用黎打人同掉 -3-
上左去 ,, 喇叭仔系甘拎野食俾我地食 -口-
返到屋企11點幾 ; 之後開電腦 ,, 正想打qz
之後玩左facebook ; 之後我表妹又話要玩就俾佢玩
點知玩玩下玩到4點 -口-
我都算叻女 ,, 10點到就起身 ;]
俾啲掌聲 `!
|
| 請發表意見;>:2009-12-13 10:57 AM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | ... | 250 | »
|
|