lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 12 月 19 日  星期六   晴天


`-寧願從沒認識過你;;從此擦身而過 ..

分類: 未分類

琴日Christmas Party ;[

我8.30先黎食m記 -3-

之後9點返到 ,,

頂 ; 2條訓導系門口囉 -口-

我地4個俾佢狂屌 ,, 啲野由頭捉到落腳指尾

不過吾知佢地系咪記我地曠課 -,-

悶到嘔 ;[

俾某某條粉腸搞到我興晒 `!

明知我愛電腦愛到發晒狂 -3-

就快放果陣璟去左E班拎野食 ;

俾姓劉條負街小囉 - -''

挑 ... 勁煩喎 ; 2隻野成隻dogdog甘 ..

乜都小餐飽 .............`!

之後我望出去啦 ,,

佢要拎返啲野食俾返佢地

佢個樣勁搞笑 ; 勁得意 XD

放左之後 ; 程同茶去我屋企

凍到乜甘 T^T

本身話送佢出左清河 ;

點知行行下行左去彩園 ;

撞到波兒 ,, 唉 `~

又吾返家舍 ; -3-

之後茶知道左某個消息 ;

傷心到傻q左 -.-

````````````````````````````````````````````````

今日去左燒野食 -__________-

又話4點 ; 之後又改1點 -,-

元朗間警處 ;

爽 :D `!!!!!!!!!!

上左健身室狂玩 ;D

果部跑步機 ,, 跑到我死死死死死死死死下

爭啲仆街呀 T^T

除左我同吾岩你玩果戈冇仆街 ;

張玉X ; 你話得意果戈 ; 仲有個細路

玉姐仆親個波  笑死我 `!

細表妹仆街都幾型咪下 ;

成個人飛左出去 ~

之後再答落地下 ;

個細路最好笑 ;

我丫媽上左黎啦 ; 佢話走佬喎

之後我地散水 ,, 個細路跑出黎

又仆過 `~! 勁好笑喎 ;]

佢又系成個人飛出黎 ; 不過佢仆得仲型過我細表妹 XD

 

 

望住一對情侶 ;

微笑靜默互望,,笑比哭更可悲

我所知有幾多 ?!`

怕得到不多;失去更多`!

不管愛不透`;愛不夠,,妒忌亦要虛構 ;[

 

 

請發表意見;>:2009-12-20 12:24 AM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客