|
|
2009 年 9 月 29 日 星期二  |
|
- - 吹脹 ` ! |
分類: 未分類 |
PK =(
星期日詩朗call我地去孖八啦 - -
之後行左去坐巴士去灣仔 ... 舞龍 ` !!!!!!!!!!!!
晏就4點行到七點幾八點 -_________-
之後再去古洞食飯囉....食到十點幾先返到屋企 -口-
~_~ 今日 ,, 琴日 ,, 好好挽 =]
上堂玩 -________- 仲有小息 ~
係到扮走音唱Over THe Rainbow -口-
唱到講野都走音 { 得晒 ` ! }
放左學之後去左又係返屋企 -_____-
係樓下撞到婷婷 =) 吹左一陣水 ...
好耐都冇同你地傾電話 ,, 有啲唔慣 -.-
唉 ... 屌老母 -,-
個班主任打比我老母 ,, 同我老母講我成日上堂訓教 ` !
依家佢要我十點閂電腦囉 ` ! 死都唔肯 -_______-
|
| 請發表意見;>:2009-09-29 09:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | ... | 250 | »
|
|