lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 9 月 29 日  星期二   晴天


- - 吹脹 ` !

分類: 未分類

PK =(

星期日詩朗call我地去孖八啦 - -

之後行左去坐巴士去灣仔 ... 舞龍 ` !!!!!!!!!!!!

晏就4點行到七點幾八點 -_________-

之後再去古洞食飯囉....食到十點幾先返到屋企 -口-

~_~ 今日 ,, 琴日 ,, 好好挽 =]

上堂玩 -________- 仲有小息 ~

係到扮走音唱Over THe Rainbow -口-

唱到講野都走音 { 得晒 ` ! }

放左學之後去左又係返屋企 -_____-

係樓下撞到婷婷 =) 吹左一陣水 ...

好耐都冇同你地傾電話 ,, 有啲唔慣 -.-

唉 ... 屌老母 -,-

個班主任打比我老母 ,, 同我老母講我成日上堂訓教 ` !

依家佢要我十點閂電腦囉 ` ! 死都唔肯 -_______-

請發表意見;>:2009-09-29 09:29 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客