lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


悶... 無奈

分類: 未分類

- 好悶丫~_~

- 琴晚晴係我到訓-0-

- 今朝都訓到好晏先起身-,-

- 之後 婷 ; 盈盈b ; 晴晴 ; 恩 係我屋企勁hea a_a

- 之後 " 333 " 打過黎 -0- 叫我地落去 ~_~

- 我地落左去 ,, 點解某某人又多咀到死 !

- 仲話我小氣 ~_~ 我最憎人地咁講 -,-

- 你自己又係都要講 ~_~

- 之後我水滾得濟 ; 搵 " 333 " 伸 -_____-

- 好彩都仲有個人肯聽我講野 ` T^T

- 之後陪佢出去上水 { 佢話請我食野喎 -____- }

- 好彩我冇太大期望 ,, 因為佢仲爭我一個雪糕未比我 ` !

- 之後同佢去搵丫斯 ; 去m記食野 ; 去xx樂園用狗招 a_a

- 丫斯比我啲行為搞到 ' -口- ' 晒囉 ... 其實 ... 我都吾想嫁 ....

- 不過 ,, 天生既 ; 冇計 ~_~

- 送埋丫斯返屋企就同我丫媽返丙x食飯 -口-

- 見到蛇仔 ,, 不過老母係格黎 ... 身不由己~_~

- 之後仲見到小白哥帶住成班友入去 ,, 有人話 ;

- [ 好撚熟面口 ` ?! ] 後面就見到詩朗佢地 =]

- 唉 ~_~ 同老母一齊好多野都唔講得 ... in公 ` !!

- 走左之後我打比蛇仔哥諗住講sorry -_______-

- 點知嘈得濟 ... 聽吾到佢講咩 -,-

- 唉 ; 之後去左碧湖搵盈盈b ,, 又係去文具店果啲郁手 -口-

- 唉 ... 之後去到果到 ,, 講真 ` ! 好悶 -________-

- 冇野好打 -.-

 

請發表意見;>:2009-10-04 02:00 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客