- 今日我係勁黑仔囉;屌
-上堂我叫極個劉倩媚都唔撚應我 -v-
- 我之後我都算大聽咁講 * 屌你老母 *
- 之後佢聽到 ..... 叫我企起身 ~_~
- 下一堂係電腦堂 -,- 之後比佢的左去108 ,,
- 佢叫左溫神過黎 -_______-
- 都係得個屌 ....... 記左我二個缺點 a_a
- 放左學之後同班友返左惠州 a_a
- 去到見到 * 叮 ; 花 ; 樂 ; 詩詠 *
- waO ... 樂高左勁多 ~_~ 同我一樣高
- 我由一去到一直發癲到返屋企 - - .....
- 可能因為好耐都未試過咁多人一齊 ^^ 好開心
- 你Kai左 ; 我Kia左 ; 大家都Kai左 ^^
- 我一見到Miss Lee ~_~ 行前去同佢講 *
- xxx係果到 ; 搵佢傾下計啦 =]
- 不過好似玩大左 /3\ 佢好似嬲嬲地我 -______-
- 之後行去m記 ,, 不過冇買到野食 ;
- 都係行返去果間野買「油魚」同「牛柏葉」
- 之後就一路行一路食 -0- ,, 依家好似唔食得辣
- 食完之後胃痛 -口- 我同樂一齊答車返^^
- 叮就同芯行左去答車 -0-
- 恩又唔知行q左去邊 - -"
- 婷唔洗講 ,, 死左去溝仔 -..-
- 仲夜過我返 -_____- 作死啦你 ` !!
- 返到黎都係無所事事 .... 本身想落去玩 -,-
- 唉 ... 都係唔落lu ~_~
講真啦 ... 與其對住禮賢-0- 我寧願留班 T^T