lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


返左惠小 滿足

分類: 未分類

 - 今日我係勁黑仔囉;屌

 -上堂我叫極個劉倩媚都唔撚應我 -v-

 - 我之後我都算大聽咁講 * 屌你老母 *

 - 之後佢聽到 ..... 叫我企起身 ~_~

 - 下一堂係電腦堂 -,- 之後比佢的左去108 ,,

 - 佢叫左溫神過黎 -_______-

 - 都係得個屌 ....... 記左我二個缺點 a_a

 - 放左學之後同班友返左惠州 a_a

 - 去到見到 * 叮 ; 花 ; 樂 ; 詩詠 *

 - waO ... 樂高左勁多 ~_~ 同我一樣高

 - 我由一去到一直發癲到返屋企 - - .....

 - 可能因為好耐都未試過咁多人一齊 ^^ 好開心

 - 你Kai左 ; 我Kia左 ; 大家都Kai左 ^^

 - 我一見到Miss Lee ~_~ 行前去同佢講 *

 - xxx係果到 ; 搵佢傾下計啦 =]

 - 不過好似玩大左 /3\ 佢好似嬲嬲地我 -______-

 - 之後行去m記 ,, 不過冇買到野食 ; 

 - 都係行返去果間野買「油魚」同「牛柏葉」

 - 之後就一路行一路食 -0- ,, 依家好似唔食得辣

 - 食完之後胃痛 -口- 我同樂一齊答車返^^

 - 叮就同芯行左去答車 -0-

 - 恩又唔知行q左去邊 - -"

 - 婷唔洗講 ,, 死左去溝仔 -..-

 - 仲夜過我返 -_____- 作死啦你 ` !!

 - 返到黎都係無所事事 .... 本身想落去玩 -,-

 - 唉 ... 都係唔落lu ~_~

 

講真啦 ... 與其對住禮賢-0- 我寧願留班 T^T

請發表意見;>:2009-10-09 08:08 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客