|
|
2009 年 10 月 15 日 星期四  |
|
-,-  |
分類: 未分類 |
我生病了-0-
今日冇返到學.....
上官掛左條友- -
之前比我表哥打過-口-
過1,2日就掛左....o晒嘴
唉.....
愈講愈掛住小學 ,, 愈掛住啲朋友 ; 同學 ....
~_~ 唉 .... 上左中學
生不如死 ` !!
|
| 請發表意見;>:2009-10-15 10:10 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | ... | 250 | »
|
|