lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 10 月 31 日  星期六   晴天


低能-_____-

分類: 未分類

今日萬聖節丫;]

大家萬聖節 ` 快樂^^

今朝訓到...10點到起身;

之後係到玩 Nerve Game -口-

玩玩下先記得要入新歌;不過果陣都1點嚕 - -

打比恩 ; 問佢出吾出啦 ` XD

之後佢話 YiNG同YUEN 陣間去佢屋企 -v-

我係到整歌整到差唔多2點先出 -,-

超煩喎 ; 平時吾聲吾聲 ` ! 想聽都冇得聽 T^T

一出就出十幾廿萬首 -______-

食屎既 -/\-

整完之後即刻出 ; 諗住等70K

不過都費Q事等 ; 搭273B;270 a_a

之後出到去270岩岩走左; 70k就係後邊- - { 成日都係咁` ! }

去到恩果到 { 有位李小姐探訪你 }   頂; 皇府山咁白癡

佢一開門 ; 我比隻汪汪客親 -_____-

死白白 ; -____________-

係佢屋企hea左一陣之後就落左m記食野 ;]

苑都走左嚕 ~_~

之後行行下狂寫某某人啲野 XD 勁好笑

成個天平都係佢啲足跡 ; 正 ` !~

之後勁快到左6點 ; 我地叫埋晴過黎 =)

之後就玩嚕 ` =]

食糖 ; 畫袋 -0-

仲有個乜乜神槍手 ; 恩勁好笑

完全冇掉過 -v- 嗚低身伸埋手岩岩好夠長 ` ~

我都係咁玩 ; 不過我係彈 XD

之後就去玩鬼屋 ;]

不過都諗吾系好驚架啦 { 嘻嘻 }

第1次 ; 比佢客左3次 -_____-

之後再買飛再玩 ,, 恩叫佢丫媽拎錢落黎比佢買飛 - -''

第2次 ; 諗住扮野打佢 -口- 不過都係唔得

第3次 : 我都估唔到一張飛本身玩一次 ; 不過我地玩左3次 -..-

吾驚 ------ 搗亂情況開始失控 -0-

第4次 ; 啲人唔据我地 - - 唔客我地喎 -____-

有隻鬼本身係台下面 ; 之後我打開睇啦

佢對左個野出黎 ; 比我搶左 ^^

之後係咁整啲人 ` !~

地下又有個頭 ; 我諗住帶上去客佢地

點知比隻野見到-/\-

佢地係咁係到笑 -.-

玩完之後 ; hea左一陣就走嚕 T^T

如果吾系我老母黎搵我 ` ! T^T 我想去粉嶺 -V- 

請發表意見;>:2009-10-31 11:06 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客