|
|
2009 年 10 月 31 日 星期六  |
|
低能-_____- |
分類: 未分類 |
今日萬聖節丫;]
大家萬聖節 ` 快樂^^
今朝訓到...10點到起身;
之後係到玩 Nerve Game -口-
玩玩下先記得要入新歌;不過果陣都1點嚕 - -
打比恩 ; 問佢出吾出啦 ` XD
之後佢話 YiNG同YUEN 陣間去佢屋企 -v-
我係到整歌整到差唔多2點先出 -,-
超煩喎 ; 平時吾聲吾聲 ` ! 想聽都冇得聽 T^T
一出就出十幾廿萬首 -______-
食屎既 -/\-
整完之後即刻出 ; 諗住等70K
不過都費Q事等 ; 搭273B;270 a_a
之後出到去270岩岩走左; 70k就係後邊- - { 成日都係咁` ! }
去到恩果到 { 有位李小姐探訪你 } 頂; 皇府山咁白癡
佢一開門 ; 我比隻汪汪客親 -_____-
死白白 ; -____________-
係佢屋企hea左一陣之後就落左m記食野 ;]
苑都走左嚕 ~_~
之後行行下狂寫某某人啲野 XD 勁好笑
成個天平都係佢啲足跡 ; 正 ` !~
之後勁快到左6點 ; 我地叫埋晴過黎 =)
之後就玩嚕 ` =]
食糖 ; 畫袋 -0-
仲有個乜乜神槍手 ; 恩勁好笑
完全冇掉過 -v- 嗚低身伸埋手岩岩好夠長 ` ~
我都係咁玩 ; 不過我係彈 XD
之後就去玩鬼屋 ;]
不過都諗吾系好驚架啦 { 嘻嘻 }
第1次 ; 比佢客左3次 -_____-
之後再買飛再玩 ,, 恩叫佢丫媽拎錢落黎比佢買飛 - -''
第2次 ; 諗住扮野打佢 -口- 不過都係唔得
第3次 : 我都估唔到一張飛本身玩一次 ; 不過我地玩左3次 -..-
吾驚 ------ 搗亂情況開始失控 -0-
第4次 ; 啲人唔据我地 - - 唔客我地喎 -____-
有隻鬼本身係台下面 ; 之後我打開睇啦
佢對左個野出黎 ; 比我搶左 ^^
之後係咁整啲人 ` !~
地下又有個頭 ; 我諗住帶上去客佢地
點知比隻野見到-/\-
佢地係咁係到笑 -.-
玩完之後 ; hea左一陣就走嚕 T^T
如果吾系我老母黎搵我 ` ! T^T 我想去粉嶺 -V-
|
| 請發表意見;>:2009-10-31 11:06 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | ... | 250 | »
|
|