|
|
2009 年 11 月 2 日 星期一  |
|
開心開心^^ |
分類: 未分類 |
今日派卷啦^^
我奇蹟地今日派果啲都合格XD
茶 ;] 好似科科都勁過我 ^^
加油=]
有本簿 ; 拎黎寫野 ... 差吾多寫左成3堂 ;
全部都系啲無聊野-口-
放左學之後 ; 學個死人pK喇叭 T^T
勁吾想學囉 ; 想學琴多啲-/\-
返到黎 ,, 系樓下玩到7點半 =]
c朗得閒得濟 ; 系到織頸巾 -0-
比某某人呢xd
我地2個系到扮智障仔-v-
返屋企果陣仲扮緊^^
好耐冇見過佢地啦T^T
今日見到啦; ` ! 勁感動 T^T
又系返學 ; 又系返學 ` !!!!!!!!!!!!
吾想返丫- - ''
我得*3照常放咋 `!!!!!!!!!!!!!!
*1 ; 學仆街死人pk喇叭 { 凸 }
*2 ; 排球 ... 不過我諗就快吾洗嚕 -v- 因衰某某啲野比佢踢 ...... 掛
*3 ; yeah ;]
*4 ; 都系排球-/\-
*5 ; 團契喎 -口- 一定要去 { 守行為 -v- }
*6 ; 可能出得掛 T^T
*日 ; 一樣啦 ; 可能掛 ...................
好憎返學
|
| 請發表意見;>:2009-11-02 09:07 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | ... | 250 | »
|
|