lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 11 月 2 日  星期一   晴天


開心開心^^

分類: 未分類

今日派卷啦^^

我奇蹟地今日派果啲都合格XD

茶 ;] 好似科科都勁過我 ^^

加油=]

有本簿 ; 拎黎寫野 ... 差吾多寫左成3堂 ;

全部都系啲無聊野-口-

放左學之後 ; 學個死人pK喇叭 T^T

勁吾想學囉 ; 想學琴多啲-/\-

返到黎 ,, 系樓下玩到7點半 =]

c朗得閒得濟 ; 系到織頸巾 -0-

比某某人呢xd

我地2個系到扮智障仔-v-

返屋企果陣仲扮緊^^

好耐冇見過佢地啦T^T

今日見到啦; ` ! 勁感動 T^T

又系返學 ; 又系返學 ` !!!!!!!!!!!!

吾想返丫- - ''

我得*3照常放咋 `!!!!!!!!!!!!!!

*1 ; 學仆街死人pk喇叭 { 凸 }

*2 ; 排球 ... 不過我諗就快吾洗嚕 -v- 因衰某某啲野比佢踢 ......

*3 ; yeah ;]

*4 ; 都系排球-/\-

*5 ; 團契喎 -口- 一定要去 { 守行為 -v- }

*6 ; 可能出得掛 T^T

*日 ; 一樣啦 ; 可能掛 ...................

好憎返學

請發表意見;>:2009-11-02 09:07 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客