|
|
2009 年 11 月 16 日 星期一  |
|
SmiLE/Cry ? |
分類: 未分類 |
Be HaPPy;]
今日同丫媽去整證件-0-
之後先記得吾記得帶身分證;[
我又要返去拎- -''
之後再過返去都成3點幾4點啦....
之後再去mk買衫褲 ;
well ,, 買左好多;]
也許盈說得對呢! ; 媽媽真的對我很好`!
只是我不懂事;[
一路都有同恩sms;
條x街傻下傻下;一定未訓醒-_____-
問我耶和華系乜水-口-
上帝`!! 上帝個名都吾記得-____-
救命;有冇人可以救我T^T
吾想做功課`!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 請發表意見;>:2009-11-16 10:04 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | ... | 250 | »
|
|