lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 11 月 16 日  星期一   晴天


SmiLE/Cry ?

分類: 未分類

Be HaPPy;]

今日同丫媽去整證件-0-

之後先記得吾記得帶身分證;[

我又要返去拎- -''

之後再過返去都成3點幾4點啦....

之後再去mk買衫褲 ;

well ,, 買左好多;]

也許盈說得對呢! ; 媽媽真的對我很好`!

只是我不懂事;[

一路都有同恩sms;

條x街傻下傻下;一定未訓醒-_____-

問我耶和華系乜水-口-

上帝`!! 上帝個名都吾記得-____-

救命;有冇人可以救我T^T

吾想做功課`!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

請發表意見;>:2009-11-16 10:04 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客