lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 11 月 7 日  星期六   晴天


嘩- - 哥斯拉

分類: 未分類

今日同老公;叮;恩去四葉草玩 - -

嘩 ` ! 戈2隻死人野同佢玩一陣都變癡孖筋囉-,-

勁恐怖喎 ; 成個晏就同佢系到癲;

扯頭髮 ; 打波波 ; 打屎忽 ; 掟野 ; 無啦啦扑塞人地個頭 ` ' 頂佢個肺丫...

今次冇準備 ; 下次帶埋野同佢死過 `!!!!!!!!!!!!!!!

由於佢勁鬧人 ; 吾記得左邊個嗡左個 { 哥斯拉 }出黎- -

不過個名勁岩佢

恩比哥斯拉話發羊癲 ; 哈哈;]

佢就話我死低能 -0- 我想講 ; 我吾系低能 -/\-

系智障 ` !!!!

2者系吾同架 ;

老公比佢哥斯拉扯頭髮 ;[好慘

好心痛-,- 不過 ...

我諗我同恩俾佢地扯到仲勁 -_____-

之後同其中1隻哥斯拉去買錶,,

佢話買俾佢個女喎 -0-

佢買啲錶 ... 似低能多啲^^

之後我地系甘走黎走去;]

返去四葉草到就大嗌 : 傻系回歸` !!

之後又話咩叫雞 ; 對面果2個丫叔2住我地- -

之後我又嗌 : 邊個` !?>

又扮超人又扮智障 ...

總之 ...... 對付果2個巨型哥斯拉 ....

吾系甘容易 ... 大家;

下次記得帶傢伙先好過多 ,,若果吾系...

橫屍街頭都有份-.-''

請發表意見;>:2009-11-07 11:14 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客