|
|
2009 年 11 月 7 日 星期六  |
|
嘩- - 哥斯拉 |
分類: 未分類 |
今日同老公;叮;恩去四葉草玩 - -
嘩 ` ! 戈2隻死人野同佢玩一陣都變癡孖筋囉-,-
勁恐怖喎 ; 成個晏就同佢系到癲;
扯頭髮 ; 打波波 ; 打屎忽 ; 掟野 ; 無啦啦扑塞人地個頭 ` ' 頂佢個肺丫...
今次冇準備 ; 下次帶埋野同佢死過 `!!!!!!!!!!!!!!!
由於佢勁鬧人 ; 吾記得左邊個嗡左個 { 哥斯拉 }出黎- -
不過個名勁岩佢 
恩比哥斯拉話發羊癲 ; 哈哈;]
佢就話我死低能 -0- 我想講 ; 我吾系低能 -/\-
系智障 ` !!!!
2者系吾同架 ;
老公比佢哥斯拉扯頭髮 ;[好慘
好心痛-,- 不過 ...
我諗我同恩俾佢地扯到仲勁 -_____-
之後同其中1隻哥斯拉去買錶,,
佢話買俾佢個女喎 -0-
佢買啲錶 ... 似低能多啲^^
之後我地系甘走黎走去;]
返去四葉草到就大嗌 : 傻系回歸` !!
之後又話咩叫雞 ; 對面果2個丫叔2住我地- -
之後我又嗌 : 邊個` !?>
又扮超人又扮智障 ...
總之 ...... 對付果2個巨型哥斯拉 ....
吾系甘容易 ... 大家;
下次記得帶傢伙先好過多 ,,若果吾系...
橫屍街頭都有份-.-''
|
| 請發表意見;>:2009-11-07 11:14 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | ... | 250 | »
|
|