|
|
2009 年 11 月 5 日 星期四  |
|
妖 ` !~ |
分類: 未分類 |
妖 ; 溫神正仆街 ` !
今朝某人-0- 之後撞到珊
架車岩岩走左- -
同佢一齊行返去 ;
行去嘉福 -/\- 273a爆人丫 ` !~
再行去粉火 ; 答車 - -
返到去果陣8:20 ; 溫神嗌住我;話我地2個曠課-口-
好q好笑 ; 佢飛的 ` ~ 一定話我地慢嫁 ` !~
你行下咪知係咪咁耐囉 ; 契弟 ;]
老公同我講 - -......
我咁耐以黎 ; 1日上13堂 .
佢話我日日都會訓8堂-口-
有冇咁勁-,-
1句癡孖筋有冇咁勁; 不過好彩唔使記缺點 ;]
恩;我;老公 ,, 企係到比人屌緊囉 `!
難為恩都仲可以係到講笑-______-
Miss:你讀邊間?
me:惠州
Miss:下?咩話?
me:惠州
Miss:聽唔到
me:惠州 ` !!!!!!!
Miss:咩班?
me:6c
Miss:惠州唔係好好既咩` !做咩出左咁既學生` !?
洗唔洗交返你比小學讀多年?
me:唔洗啦~
miss:你呢?你讀邊間?
恩:惠州=D ( 情緒勁激動咁講 )
Miss:咩話?講多次!
恩:惠州丫!!!!!!! =D
Miss:又係惠州-,- 咩班?
恩:6e ` !~ =D
Miss:惠州吾系名校黎架咩?出啲咁既學生` !
系小學已經系咁架啦?!
我;恩;都冇出聲 { 嘻嘻 =D}
比恩講啲野搞到我狂笑=D
佢真系好搞笑^^
我依家發覺我有好多問題 -_________-
上堂訓;聽歌 ; 講粗口屌老師 ; 鬧啲所謂既領袖生 ; 上堂狂食野 ;
食煙 ; m野 ; 曠課 ; 經常性向老師吹水 -__________-
癡孖筋 .......
中學既生活愈黎愈悶 -/\- 冇野玩啦T^T
返到黎同c朗;八號仔係到吹水 ;]
之後c朗上左去換衫-0-
我同八號坐係到吹水吹左好耐下 -,-
好耐冇見佢啦XD
唉 ;
|
| 請發表意見;>:2009-11-05 09:07 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | ... | 250 | »
|
|