lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 11 月 5 日  星期四   晴天


妖 ` !~

分類: 未分類

妖 ; 溫神正仆街 ` !

今朝某人-0- 之後撞到珊

架車岩岩走左- -

同佢一齊行返去 ;

行去嘉福 -/\- 273a爆人丫 ` !~

再行去粉火 ; 答車 - -

返到去果陣8:20 ; 溫神嗌住我;話我地2個曠課-口-

好q好笑 ; 佢飛的 ` ~ 一定話我地慢嫁 ` !~

你行下咪知係咪咁耐囉 ; 契弟 ;]

老公同我講 - -......

我咁耐以黎 ; 1日上13堂 .

佢話我日日都會訓8堂-口-

有冇咁勁-,- 

1句癡孖筋有冇咁勁; 不過好彩唔使記缺點 ;]

恩;我;老公 ,, 企係到比人屌緊囉 `!

難為恩都仲可以係到講笑-______-

Miss:你讀邊間?

me:惠州

Miss:下?咩話?

me:惠州

Miss:聽唔到

me:惠州 ` !!!!!!!

Miss:咩班?

me:6c

Miss:惠州唔係好好既咩` !做咩出左咁既學生` !?

洗唔洗交返你比小學讀多年?

me:唔洗啦~

miss:你呢?你讀邊間?

恩:惠州=D       ( 情緒勁激動咁講 )

Miss:咩話?講多次!

恩:惠州丫!!!!!!! =D

Miss:又係惠州-,- 咩班?

恩:6e ` !~ =D

Miss:惠州吾系名校黎架咩?出啲咁既學生` !

系小學已經系咁架啦?!

我;恩;都冇出聲        { 嘻嘻 =D}

比恩講啲野搞到我狂笑=D

佢真系好搞笑^^

我依家發覺我有好多問題 -_________-

上堂訓;聽歌 ; 講粗口屌老師 ; 鬧啲所謂既領袖生 ; 上堂狂食野 ; 

食煙 ; m野 ; 曠課 ; 經常性向老師吹水 -__________-

癡孖筋 .......

中學既生活愈黎愈悶 -/\- 冇野玩啦T^T

返到黎同c朗;八號仔係到吹水 ;]

之後c朗上左去換衫-0-

我同八號坐係到吹水吹左好耐下 -,-

好耐冇見佢啦XD

唉 ; 

請發表意見;>:2009-11-05 09:07 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客