lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 11 月 22 日  星期日   晴天


去完滅罪嚕;]

分類: 未分類

今日朝早;訓得好地地...

恩一個sms嘈醒我-/\-

之後落左去問我老豆拎錢,,去mk  ^^

系mk周街游`買野食-0-

恩俾條友屈佢買左2件衫-___-

勁o咀囉...

你要丫`!?    之後就即刻屈你俾錢

不過系甘恩先甘白癡真系買- -''

恩的低能之道;]

扯髮尾 ---> 打電話

捲頭髮 --->sd sms

佢今日會冇啦啦狂講`  喂 ! 你系邊呀 ` ! ? 我黎搵你丫 ! `

我同盈都系得個笑-____-

婷去左增值-________-

每個星期六都會增值;[ 真有米

之後返黎去滅罪....

原來我有4廿幾張飛-,-

我地冇乜點睇明星-____-

狂頂晴果啲上去睇- -

丫婷同軒...南極與熱情的沙漠之分;差好遠XD

軒掂住佢就系熱情的沙漠;

吾拖就系南極^^

之後大波OL同我講話佢個FD比人圍-0-

之後過去啦;;;;;原來系小蚊~_~

本身叫佢吾好嘈;點知好似屌返大波OL個fd轉頭-,-

不過之後都搞掂左;]

我地見到李芷婷`! 即刻衝上去^^

本身得我地幾條友...之後愈黎愈多人問我地做咩

屌埋一份-口-

well,,本身冇野既;

有啲野要問李芷婷講清楚姐`

點知之後有個冇無謂人出聲>3<

愈黎愈嘈`c朗都系到- -

好彩佢冇跳制咋...跳左制個個都死-____-

玲化妝個樣吾認得佢喎`!超得囉...

張成鏢...盡力啦;]

玩完之後又周圍走-0-

我地企系門口到`....

婷婷我俾佢吹脹;一見到啲識既就上去搭枱吹水- -

之後話去雍盛;恩就走左嚕-口-

行左去雍盛啦`...一路行一路講鬼故-3-

淆到爆`!!!!!!!!!

盈仲話行後山`;癡孖筋-..-

成班人;之後愈黎愈少-/\-

之後又返黎清河`;]

晴...我會為你祝福;一路小心-____-

最衰出左去買野食 ; 冇入返去;

有戲睇喎;聽佢地講-0-

HaPPY

請發表意見;>:2009-11-22 12:38 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客