|
|
2009 年 11 月 20 日 星期五  |
|
明天去滅罪-0- |
分類: 未分類 |
我今日著左東季!T^T
好哪樣衰`!
今日得4堂...過埋今日個行為表就簽完啦;]
不過我今日陪丫茶;吾簽;[
今日最少堂.......哈
OLE我報左魔術果個...仲有揸埋波波- -
我驚驚...啲聲勁難聽...勁驚佢爆-,-
之後吾記得早退...一放學之後閃左去體檢- -
條屎忽鬼....憎死體檢`!
之後個小琪琪一齊去對面個公園玩^^
佢玩姐...我著裙;,玩吾到-/\-
好凍好凍!`
|
| 請發表意見;>:2009-11-20 08:48 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | ... | 250 | »
|
|