lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 11 月 12 日  星期四   晴天


下雨天;[

分類: 未分類

今日落雨丫...

放學之後排球;接波接到我仆街- -''

打完之後就返屋企 ...

好大雨下 ;] 對左甘多日晴天 ; 忽然之間好鐘意落雨 ...

今日費事等78k , 答左73 ... 去到太平落車

淋雨隻feel勁正 ` !! 系風采果到企左一陣 ; 狂淋雨

( 其實一路都淋緊;] )

之後就諗起 ;........

下雨天 ; 總掛念從前 `

哈 ; 如果li一刻系惠州就好啦^^

腦海入邊閃左好多以前既畫面出黎 ;

大部份情景,,同依家以經吾同嚕 -/\-

系到諗左好多野 ; 諗起自己一路以黎行過既路

做過既事 ... 錯左啦 ;[ 好多野都錯左=[

好多野行吾返轉頭 ...

每一日都系到等緊一個機會 ...

機會只有一次 ; 但系我放棄左:(

我明白左一樣野 =)

時間吾會等你 ` 自己要好好珍惜身邊任何一樣事物

唉 ; .....................

多得li一場雨 ;] 哈XD

雨後會否有彩虹 ` !?>

我也想過會否有一個好的結局;

但不用了 ; 因為你已告訴了我

加油 ;] 改變自己 ;]

 

請發表意見;>:2009-11-12 08:50 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客