|
|
2009 年 5 月 16 日 星期六  |
|
2009-05-16 |
分類: 未分類 |
大家好`
好鬼耐冇打bG喇`
Hey`今日去左唱K晴`生日快樂丫`
今朝7:30就醒左`跟住岩岩收到SMS`
跟住就一直SMS喇`
我諗住唔去果陣`竟然比我搵到我老豆`
我就叫佢比200蚊我`
佢比左我-_______-仲係咁問我點點點`( 煩 )
我11:45出門口`不過都係遲左`
我仲拎左2支JollySandy`
到左火車站`佢地個個係到等我`
仲比某某人拎走左條橡根-_____-
唔比人扎頭髮`佢話個個都唔比扎`
但晴都扎喇; -__________-
果2支Jolly Sandy好似比左支;沈`
跟住詩詠話飲`咁冇佢就飲我果支-____-
跟住佢飲完就比返我飲`
我地就行去答車`
都幾耐下先到`答左一個鐘頭車`
到左之後;仲有成粒鐘先夠鐘
我地就周圍hea`買啲野食咁`
過左半粒鐘之後`我地就向Neway出發`
Neway就係前面`不過;我地好似鬥雞咁`睇唔到
我地係102;入到去;第一時間狂嗌野飲`
我要返自己;檸蜜`(唔好飲)-________-
跟住就唱k喇`我地最緊張;花吃了這女孩;I'm sorry
依2首歌都改左`=]
跟住唱左幾耐下;詩詠話肚餓;我咪陪佢落去買野食;
佢又唔記得拎錢;不過都冇買野食`買左野飲`照舊`
我地返上去;D人話要飲晒先上得去`
我地飲左少少就唔要`
我地上返去;第一時間叫左野食先`
係到等`等`等`等`.....
好快;就到左5:00陳XX佢地話閃人`
咁就得返我地6個`
我地唱左好多歌`一人一首歌`我同叮合唱「明天之後」
最後`我地一齊合唱左「小學館」
之後就狂唱`黃XX仲唱到唔想走`
我地就唔理佢`-_____-佢唱歌好勁;我地叫佢去選新秀`一定掂`!!
走lu`~埋單閃人`答車果陣`
我發覺黃xx個頭好亂`跟住沈`扮佢`
我地又渾戰`佢地幾個整我一個`
我整沈`-_____-
不過;今日真係好開心`
從今;我唔會著出街3當睡衣`-___-( 頂 ` )
|
| 請發表意見;>:2009-05-16 08:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | ... | 250 | »
|
|