lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 5 月 16 日  星期六   晴天


2009-05-16

分類: 未分類

大家好`

好鬼耐冇打bG喇`

Hey`今日去左唱K晴`生日快樂丫`

今朝7:30就醒左`跟住岩岩收到SMS`

跟住就一直SMS喇`

我諗住唔去果陣`竟然比我搵到我老豆`

我就叫佢比200蚊我`

佢比左我-_______-仲係咁問我點點點`( 煩 )

我11:45出門口`不過都係遲左`

我仲拎左2支JollySandy`

到左火車站`佢地個個係到等我`

仲比某某人拎走左條橡根-_____-

唔比人扎頭髮`佢話個個都唔比扎`

但晴都扎喇; -__________-

果2支Jolly Sandy好似比左支;沈`

跟住詩詠話飲`咁冇佢就飲我果支-____-

跟住佢飲完就比返我飲`

我地就行去答車`

都幾耐下先到`答左一個鐘頭車`

到左之後;仲有成粒鐘先夠鐘

我地就周圍hea`買啲野食咁`

過左半粒鐘之後`我地就向Neway出發`

Neway就係前面`不過;我地好似鬥雞咁`睇唔到

我地係102;入到去;第一時間狂嗌野飲`

我要返自己;檸蜜`(唔好飲)-________-

跟住就唱k喇`我地最緊張;花吃了這女孩;I'm sorry

依2首歌都改左`=]

跟住唱左幾耐下;詩詠話肚餓;我咪陪佢落去買野食;

佢又唔記得拎錢;不過都冇買野食`買左野飲`照舊`

我地返上去;D人話要飲晒先上得去`

我地飲左少少就唔要`

我地上返去;第一時間叫左野食先`

係到等`等`等`等`.....

好快;就到左5:00陳XX佢地話閃人`

咁就得返我地6個`

我地唱左好多歌`一人一首歌`我同叮合唱「明天之後」

最後`我地一齊合唱左「小學館」

之後就狂唱`黃XX仲唱到唔想走`

我地就唔理佢`-_____-佢唱歌好勁;我地叫佢去選新秀`一定掂`!!

走lu`~埋單閃人`答車果陣`

我發覺黃xx個頭好亂`跟住沈`扮佢`

我地又渾戰`佢地幾個整我一個`

我整沈`-_____-

不過;今日真係好開心`

從今;我唔會著出街3當睡衣`-___-( 頂 ` )

請發表意見;>:2009-05-16 08:13 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客