生活:今日8點就起左身∼因為要多D時間打機
自己去左闖關∼∼∼闖左蜘蛛人出黎
10:15出左門口∼∼∼返學啦!
返到去∼∼∼呀sir俾我地睇左短片
佢話:(我翻譯的)邊個睇唔明呢幾套片
咁你讀左個小1∼中1係白費的
心諗:大鍋!我真係唔明喎=.=  
咁點算∼∼∼之後我一定要係中2讀出好成績^^
而家唔得住...等我打機打埋呢個暑假先啦
好啦∼∼∼生活情況報告完成=.=>3<
遊戲:bbo∼!
今日又同肥仔傑闖關啦!去到第11關個陣∼∼∼
我同佢講∼∼∼你會唔會拎到鬼娃呀拿?(鬼娃佢又樣衰又廢,但唔係最廢^^)
佢話:頂!睬個你把口...
闖完之後我問佢:你拎咩呀?我拎蜘蛛人呀!
佢話:我拎churcy(即係鬼娃!)即克我笑到碌地!
哈哈哈哈哈哈哈哈........笑死!
好啦!!!又冇野啦∼88!
|