生活:今朝9:00起身∼10:30出門口返學∼
今日d人特別多野講∼個外國教師發火
講左15分鐘罵人言論∼我有80%聽得明=.=
有d人唔識聽∼∼∼係度猛笑....人地罵緊重笑=.=冇野好講!
遊戲:係bbo^^
今日同肥仔傑(qm升中2)去左闖關
闖到12關...就黎有得食錢個陣∼lag左俾隻死左ge野打左一下-,-死左∼哂死個生命藥水=.=(7萬架∼好貴吓)
激死我...
有冇人知道點解d老人咁煩∼∼∼
成日講番d舊野(1日可以講3∼$次...)
煩死我啦∼∼∼快d9月10日啦∼∼∼
我呀婆可以番去大埔個邊啦=.=
冇野講啦∼∼∼聽日/後日再打啦∼∼∼88啦各位睇我日記ge人!
|