去左澳門...個漁人碼頭玩...冇野玩家
個火山入邊有激流∼過山車∼
我玩左激流冇玩過山車∼d聲好恐怖...嚇死人=.=
去左蔡瀾美食城食日本自助餐∼係有史以黎食左最多野∼
最後個陣吃左3杯大約直徑8cm到嘅ice∼cream∼飽死人=.=
今日我要返學呀媽要返工∼所以返左黎∼呀爸同個朋友第2次去搵何生∼(最有錢個x王)=.=
今日佢應該同個朋友去左珠海∼∼∼
買左少少牛肉乾∼豬肉乾∼同杏仁餅^^
今晚再分享啦∼∼∼