1.先同albert講...你借俾我果隻秒速係冇字幕.....真係彈左句「玩野ar pk」,不過我最後都睇到= =(世界上有一樣野叫做土豆...仲要搵到高質素版....full screen冇咩點起格 orz)
2.尋日撞fd程度高到不能再高.....自已一個人行下市中心至少撞到十個人以上.....(7日內最少撞到3次a仔以上= =)
3.acg界出現危機...最近有三位日本人被捕...原因係因為佢地放raw上share.....以致好多字幕組冇左片源(就算有...質素會下降...)呢個危機有機會去到其他區域....例如gal game,game etc..... |