leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 8 月 31 日  星期日   晴天


返學咯

聽日返學咯!

今次我真係報左2胡班,
真係唔駛學西樂咯....
9.21第1堂~~~
結果...初3級...
果位阿Sir話我個功架錯wor,
跟住我就諗,其實謝Sir,
主要教到我ga,係道理,
而唔係2胡的...

香港中樂團有套制服的;
而樂器班就係紫色,
個設計唔錯@@

仲有本handbook,
除左學果樣樂器,
仲要做義工——幫中樂團賣廣告-w-"

買左新書包;
湖綠色拼炭色,感覺ok"@@

返學咯,
又要拼搏過...
Yo,大家都1起努力吧~

發表時間:2008-08-31 02:52 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 8 月 29 日  星期五   晴天


松香們"-v-

頭先媽打黎,
話幫我報左中樂團的初2級2胡班...
雖唔係單對單,
仲有機會會好似小學的2胡組果班嘩鬼咁- -",
不過點都好,起碼唔駛被迫學Hotung果d超抵*ga樂器班[只有西樂]先啦~

註*:S1適應班果堂的音樂堂,果位老師已經賣廣告,佢話出面學冇呢度咁抵wor...
      我知係抵,不過我對西樂1d好感都冇,加上,
      你估我會咁好彩會再遇上謝Sir呢種會刺激我發奮ga老師咩?[內心:所以我至要更加自制...]

睇睇有關ga資料,
其實,我可以報中1級,
而中1級呢,我只係學埋揉弦.
如果我識埋揉弦,
基本上係可以join中2級的...
但中2級除左滑音外,
亦都只係教我識ga野- -"

唔講呢個住,
我頭先突然間拉左陣2胡,
跟住再系2胡盒度搵到4舊松香.
[路人:駛唔駛呀...= ="]
其實,4舊當中只係得1舊係本身係我的.

並唔係我偷返黎,
而係前2年.謝Sir信得過我,
跟住封左我為'松香組長'[諗起個名都好想笑]兼班長.
比左d弦線我,到E+仲系度,只係用左2條咁大把姐;
除左呢個,仲分別比左3舊比我....

呢個係我本身自己有ga,
但比1個大我1年ga師兄跌爛左"-w-

第1年學,p5果陣,謝Sir封左我為'松香組長'...
不過又比同組ga同學整到佢體無完膚,可憐耶~

呢個松香係臨尾3果堂,
歌斯拉話驚我地組冇松香用,
自己買左...跟住謝Sir又比左我...

望住佢地[松香們],
我真係唔知點形容好,
百感交雜的`

發表時間:2008-08-29 11:46 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 8 月 28 日  星期四   晴天


暑假倒數第4日...

就係咁,
又過左1個Summer Holiday喇.

過左呢個暑假,
就係1個新開始...
唔可以再令謝Sir失望架喇,
加油努力,Yo~

發表時間:2008-08-28 10:14 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)