今日又同左Granperents們去左飲茶.
1定要好好把握呢段時間,
if not,自己又會後悔....
發覺,呢排d白日夢真係幻想到....- -"
不過,有專家都話,幻想呢家野,
係絕對正常ga——
好多創作人士之所以有咁多作品,
都係因為佢地ga幻想姐!
絕對正常,Yo~
[路人:低能....-3-"]
今日去完酒樓之後,
諗住陪grandma拎埋月餅[去我姨屋企]就搭車走人,
點知佢又話佢架車順路車埋我地.
但結果真係如我所料,
等左成4-5個字,
先至出到門(咋!)...
我心諗:如果自己搭車ga話,
E+就已經系屋企歎緊喇....
So, it's a stupid way to do that...
岩岩開電腦,
就不自覺地開左眼仔影左以下ga 1幅相.

呢度係我Grandparents們所住ga單位的門口...
1直呆望住呢個百看不厭ga藍天白雲,
反思,過左1個月之後(我要搬去東區..),
我仲會唔會記得呢度?
而各位左鄰右里,佢地仲會唔會記得我?
曾經係同學ga每1位,我地,會唔會有緣地系呢區重聚?
眼淚,又不自覺地流下.... |