leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 12 月 30 日  星期日   晴天


4狂混合=="

頭先唔知部電腦shot左啦,
定係qooza shot ;
我寫完之後見到有野要改嘛,
點知就del晒全部我頭先嘔心瀝血打ga
D0WN, 點解連電腦都咁蝦我呀!!

 

諗住今年要過1個難忘ga Christmas Hoilday,
點知呢1年就玩自閉, 狂作文
不過就發現左我有”4”: 寫作狂, 攝影狂, 音樂狂, BL0G[呢項算嗎?]

 

系尋晚作文之際, 諗到我曾經同某朋友ga對話
「其實你點解會鍾意佢姐,佢咁串.
『愛情,其實好多野都冇得解釋架.
(處於1片無奈)」』
『咁佢咁變態,你又鍾意佢?!

「呢d係風趣幽默,唔係變態~
『......』
估下邊個係我~
冇錯,就係雙引號果位喇"=.=

 

仲有1日,就係2008年喇..
希望真係新1年,1個美好ga beginning啦.

總結返2007年先....
呢1年大多數都係系學校,
然而HKSDGPS比我ga唔只係1d語文知識,
仲有ga係1大籮ga難忘回憶,
可以話係11年來過得最開心ga...
貶眼間E+已經係12 ga最尾喇...
2007, I will miss u so much...
不過是唔捨得ga,係我ga小學生活只剩返半年多dd..
同埋6b班ga所有人,其他同校ga同學,老師都係..
畢竟,我們才學會珍惜,怎麼又要道麼快別離?
殘酷的現實總不能改變嗎?[忍唔住又作左2句]

發表時間:2007-12-30 03:28 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 12 月 28 日  星期五   晴天


100問..
1) 現在幾點:10:27am
2) 你的全名:車穎琪
3) 你的花名:車仔-V-"
4) 你的網名:W!NG
5) 你的學校:香港南區官立小學[下年升中了>v<"]
6) 你的年級:6b
7) 你的血型:O型
8) 你的生日:1月18日
9) 你的年齡:11歲[下個月就12喇!!]

10) 你最好的朋友:Mary
11) 你最喜歡的人:唔講..
12) 你最愛的人:古巨基,洪卓立
13) 你最討厭的人:鍾朗澄

14) 跟你最有緣的人:古巨基[1見就愛上,哈]
15) 跟你最無緣的人:只有1面之緣的路人
16) 跟你最相似的人:邊方面先?!
17) 跟你最不相似的人:all the people
18) 跟你最岩傾的人:Mary and 亮亮
19) 跟你最不岩傾的人:唔係太岩嘴形果d,但好少//
20) 誰最重視你: My best friend
21) 誰最了解你:自己"'
22) 誰最關心你: My best friend
23) 誰最喜歡你: My best friend
24) 誰最常跟你一起:家人-V-"
25) 誰最支持你: FRIENDS
26) 誰最常跟你聊天: Mary
27) 誰最常責罵你:冇乜
28) 誰做錯了事:好多人[人人也有犯錯的機會=="]
29) 誰做錯了事.你一定不原諒:冇
30) 朋友中,誰最令女: Mary卦
31) 朋友中,誰最令仔: 古巨基
32) 朋友中,誰最型女: 我卦"=.=
33) 朋友中,誰最型仔: 唔講喇..[古巨基除外]
35) 朋友中,誰最聰明: Mary
36) 朋友中,誰最笨: 我[唔想抵毀任何1個fd]
37) 朋友中,誰最討你歡心: 唔講[best fds除外]
38) 朋友中,誰最口花: 冇
39) 朋友中,誰最穩重:我卦
40) 朋友中,誰的話最有道理:我卦
41) 朋友中,誰最會說笑話: Mary[?!]
42) 朋友中,誰最直腸直肚: 冇
43) 朋友中,誰最愛說謊: 唔知
44) 朋友中,誰最誠實:Mary[佢好多野多話我聽]
45) 朋友中,誰最高:古巨基/洪卓立
46) 朋友中,誰最矮:Cherry
47) 朋友中,誰最肥: 唔講..[但講明先,唔係我!!]
48) 朋友中,誰最瘦: Victoria
49) 朋友中,誰最八掛: 好多都係
50) 朋友中,誰最追上潮流:唔知[但絕對唔會係我,我只會留意基仔,卓立,千fa ga料;無奈ga係咁都比人話out,f**k]
51) 你最喜歡的牌子: 冇特定
52) 你最喜歡的運動: 行路=="[咁你都講得出ga..]
53) 你最喜歡的動物:birds
54) 你最喜歡的食物: 魚蛋,壽司..
55) 你最喜歡的髮型: 男:基仔ga所有髮型    女:冇咩所謂
56) 你最喜歡的電視節目: all the tvb's
57) 你最喜歡的電影: 基仔有份演的
58) 你最喜歡的衣著: 冇特定,但以簡單為佳
59) 你最喜歡的卡通人物:KUBI
60) 你最喜歡的歌曲: 基仔+卓立+千fa's
61) 你最喜歡的歌星: 基仔,卓立,千fa
62) 你最喜歡的明星: 同上
63) 你最喜歡的說話:[?!]
64) 第一次到qooza的感覺: 挺好的
65) 你開qooza的日期:2006年7月22日
66) 你最常看誰的qooza:自戀狂
67) 誰的qooza最靚:Tiffany
68) 誰最常打qooza:我
69) 誰最很久才打qooza:Melody

70) 你經常留言給別人: 大概算吧!!
71) 最常留言給誰: 自戀狂[成日去嘛.]
72) 誰最常留言給你:好多...
73) 會否覆別人的留言:當然會
74) 收到留言,感覺開心嗎:當然
75) 誰的qooza最多照片:女神姐姐..
76) 誰的qooza最多字: 我?!
77) 誰的背景音樂最好聽: 唔知.
78) 誰的qooza最常更換背景:冇
79) 現在SUB了多少人:many...
80) 現在有多少人SUB了你: I forgot..
81) 你的理想情人是怎樣:運動型,風趣,型仔1名;對我好..高度方面至少同我差唔多高;係咁多!!
82) 拍拖次數: 000000
83) 你是不是專一的人: 唔算,但亦都未算花心...
84) 喜歡的感覺是怎樣: 好欣賞,當佢被鬧時會覺得有dd難受,會圍護佢
85) 愛的感覺是怎樣: 冇人可以代替你心目中對佢ga地位..
86) 容易愛上別人嗎: 唔係
87) 容易對別人有好感嗎: 算啦[成日比某1-2個朋友誤會係愛..]
88) 怎樣才能開始一段感情:冇特定架.
89) 現在你有喜歡別人嗎: 有
90) 現在你對別人有好感嗎: 都有[有喜歡也同時好感]
91) 若有,多少個: 1個
92) 現在有多少人追你:E+冇人追,但之前有.
93) 現在想拍拖嗎: 唔係太想[單身自由d]
94) 現在的感情生活快樂嗎: 尚算0k*
95) 現在最想念的人是誰: 某人..
96) 現在最想說的一句話: 好累呀..
97) 現在最想做的一件事: 叫自己唔好成日發白日夢
98) 睡覺前,你通常做什麼: 刷牙
99) 給你一個願望,你想怎樣: 比多3個願望我!!
100) 現在幾點了:10:36am
發表時間:2007-12-28 10:39 AM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2007 年 12 月 27 日  星期四   晴天


未整理過的1篇..

今日開始發力做功課喇..
唔知係衰成日發白日夢定點啦,
今次ga小楷書法試寫好彩張老師冇話1定要抄正個課文姐,
if not...寫寫下又雲遊左去下1行"==
同埋毛筆書法我1向寫得都唔好得去邊架啦[但硬筆書法就完全相反]
跟住上網搵靈感,A Lesson In Life,夠竟我點開頭好呢...
到E+仲未諗到...證明我ga英文有d諗野ga''醬''礙..
定係我ga中英寫作水平好唔平衡?!

A lesson in life, in the life of a lesson?
In my life, it has many lessons,
but how can I choose to write?
咩諗野''醬''礙姐,我咁就作到幾句喇"=.=

呢個假期我ga最大娛樂可能都係, listening to music 啦..
其實我點解會咁鍾意音樂,但偏偏,學校ga音樂老師[Miss Chan]就係咁,
女高音?!I wanna to go to die,呢d都唔係真ga高音,聲帶被迫上高音先係也~
但雖然我鍾意音樂,但我唔鍾意聽所謂ga藝術歌;藝術歌比我ga感覺...我的毛孔在抖震(汗).

"船到橋頭自然直" 這是真的嗎?
是真的也好,但無奈我1直也未能領悟當中的意思=.="

竟然隨心寫作就隨到咁都得,
我就黎頂自己唔順喇!!

發表時間:2007-12-27 12:20 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)