| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 2 月 1 日 星期五 晴天 |
| 冇心機. |
最近真係對好多野都冇心機;
上中文堂[因課文悶爆]冇心機,
做功課冇心機[對某d老師講:"哈哈,睇唔出呀?"];
睇桃默以外ga書冇咩心機.
[PS:好奇怪,班上好多女仔都鍾意睇愛情小說,但我就對呢樣野冇咩興趣]
到E+呢,連2胡都冇心情拉=="
我究竟仲有咩係鍾意做架...?!
講返d無聊野;
今日ga PE堂,皮脂測試...
我又比上學期減在喇;
由手7腳8,變左手5腳5...
仲8卦到人人都想知道ga肥健:9.10...
哈哈,而潘當呢,手8腳7,8.7.,87,XD"
今日Miss Lee同全班分為3組,
分別有話劇組,音樂組同埋才藝組[呢組亦都係畢業營果組黎架!].
其餘2組我唔多講喇;我被編到音樂組,
其他組員: Mary,Yoey,Esther,亮亮,佢,derek choi,蘇生,麥生...
我同佢系度嘈來嘈去,但最後結果都係講唔出好唱邊首歌==;
正當我地處於唔知點樣ga心情,
Miss Lee行過黎比d意見:"校長鍾意奧運,我建議你地唱果首叫咩....."
"We are ready!"
"係喇...."
跟住諗諗下,就比Miss Lee諗到: 5個男仔翹住手,做成奧運個標誌.
我同Yoey即時笑左出黎;
冇幾耐,就見到佢地好合作咁.........
我笑得更激——佢地真係做左出黎呀!
就係咁,連Miss Lee都笑左出黎xd
今日ga中樂團訓練,都冇乜心機練;
歌斯拉派左首<賀新春>,佢話續組咁拉/吹/彈比佢聽...
真係,有冇搞錯呀,我已經冇心情拉架啦,E+仲叫我拉新譜?!
不過還好,都有小息補返數;
從Mary口中得知:唔知幾時ga小息,肥健向Angel表示友愛[呢4個字當中刪走2個字]...
真係睇唔出呀..
|
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 1 月 31 日 星期四 晴天 |
| 串 |
我發現,自從我調左呢個位之後,
1路都串左[比以往仲串好多,亦大膽左]...
例子其1: 中文堂事件;[詳情請睇前2篇的日記]
老師:"你係咪真係好鍾意睇呢本書呀?!"
我[當住全班]:"係呀."
第2,成日都無意中串到人[即使係唔想串對方].
例如今日ga中樂堂啦,
10句裡面起碼有8句係不小心地串左佢...[Sorry呀"]
今日都係keep going 看5b...
小息跟佢地上樓梯果陣,
聽到1d令我o晒嘴ga說話.
"今日港股1定跌."慢條細理咁講.
"嗯嗯."呢位好似冇咩心機聽.
"同埋藍籌[以我ga果dd知識,呢個名詞係股票果類物體]呀,我都睹佢1定升!"
"嗯嗯嗯嗯....."好唔耐煩.
我真係估到,
E+股票竟然會令某d小學生咁有興趣架...
今日好多堂都冇心機上.
突然諗起張老師對我講ga:"你唔專心上堂,唔聽老師講,咁你點學到野呀?"
我諗到.如果老師同我咁講,maybe我會同佢講:
"老師,雖然我唔係果d咩智商過140果d天才;但係,1直以來,我都係好少可會好留心上堂,
但我ga成績唔只冇退步,仲進步左tim.咁老師你又點講先?"
不過呢個回答又好似串左d咁wor...
而今日ga中樂堂,我都冇落足心機去聽謝SIR講野...
maybe,我已經厭倦左謝SIR呢個教學方式啦[但e然會專重佢];
"我發覺,其實亞SIR仲長氣過街d阿伯..."佢講ga.
我笑左幾秒,跟住望下後面:謝SIR行緊過黎回復正常xd
同埋,佢同其他人傾計ga同時,
我無意中聽到佢以前ga事...詳情我死都唔講,以免起誤會.
至於我ga反應: e...死人XXX每個月駛佢咁多錢?!
又唔係................又.................
................................ |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 1 月 30 日 星期三 晴天 |
| 冇咩野. |
都唔明點解,中文教來教去都係差唔多野.
作文方面咩比喻呀,排比呀,擬人...etc.
文體就記序文,應用文,說明文,描寫文,抒情文,etc...
妖,就咩重複咁多次wor,唔識ga最多教多幾次就識啦;
但呢d野由3年班講到E+喇...我唔覺煩都會悶啦!
就係因為咁,我至冇咩心機上中文堂..
[靈機1動]我諗到1個1舉兩得ga方法;
如果d課文ga類型轉左做歷史呀,名人傳記,常識呀果d呢,
咁咪可以開少科lor?!你話係咪喇;咁又唔識對住d無聊ga課文,
又可以知道語文之外ga野...
Miss Lee比左我地每人1張紀念冊.
我諗,既然今年係last year,
咁就咩都寫晒落去啦...
但寫到Free Space,究竟我寫咩好呢?
第2堂中文堂,張老師話做小組討論;我同鍾生夾埋狂反王生.
點知佢又因此踢我,跟住我咪扔野lor...
都廢事同佢嘈,佢嘈來嘈去都係果幾句,冇黎新意!
所以我呢排係暗中+直接串張老師多過串佢...
呢日係我寫blog諗得好辛苦至寫到咁多ga 1日,
今日好平靜;諗到腦就快爆至諗到咁多. |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
« | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | ... | 376 | »
|