leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 2 月 1 日  星期五   晴天


冇心機.

最近真係對好多野都冇心機;
上中文堂[因課文悶爆]冇心機,
做功課冇心機[對某d老師講:"哈哈,睇唔出呀?"];
睇桃默以外ga書冇咩心機.
[PS:好奇怪,班上好多女仔都鍾意睇愛情小說,但我就對呢樣野冇咩興趣]
到E+呢,連2胡都冇心情拉=="
我究竟仲有咩係鍾意做架...?!

講返d無聊野;
今日ga PE堂,皮脂測試...
我又比上學期減在喇;
由手7腳8,變左手5腳5...
仲8卦到人人都想知道ga肥健:9.10...
哈哈,而潘當呢,手8腳7,8.7.,87,XD"

今日Miss Lee同全班分為3組,
分別有話劇組,音樂組同埋才藝組[呢組亦都係畢業營果組黎架!].
其餘2組我唔多講喇;我被編到音樂組,
其他組員: Mary,Yoey,Esther,亮亮,,derek choi,蘇生,麥生...
我同系度嘈來嘈去,但最後結果都係講唔出好唱邊首歌==;
正當我地處於唔知點樣ga心情,
Miss Lee行過黎比d意見:"校長鍾意奧運,我建議你地唱果首叫咩....."
"We are ready!"
"係喇...."
跟住諗諗下,就比Miss Lee諗到: 5個男仔翹住手,做成奧運個標誌.
我同Yoey即時笑左出黎;
冇幾耐,就見到佢地好合作咁.........
我笑得更激——佢地真係做左出黎呀!
就係咁,連Miss Lee都笑左出黎xd

今日ga中樂團訓練,都冇乜心機練;
歌斯拉派左首<賀新春>,佢話續組咁拉/吹/彈比佢聽...
真係,有冇搞錯呀,我已經冇心情拉架啦,E+仲叫我拉新譜?!
不過還好,都有小息補返數;
從Mary口中得知:唔知幾時ga小息,肥健向Angel表[呢4個字當中刪走2個字]...
真係睇唔出呀..

發表時間:2008-02-01 10:31 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 1 月 31 日  星期四   晴天


我發現,自從我調左呢個位之後,
1路都串左[比以往仲串好多,亦大膽左]...
例子其1: 中文堂事件;[詳情請睇前2篇的日記]
老師:"你係咪真係好鍾意睇呢本書呀?!"
我[當住全班]:"係呀."
第2,成日都無意中串到人[即使係唔想串對方].
例如今日ga中樂堂啦,
10句裡面起碼有8句係不小心地串左...[Sorry呀"]

今日都係keep going 看5b...
小息跟佢地上樓梯果陣,
聽到1d令我o晒嘴ga說話.
"今日港股1定跌."慢條細理咁講.
"嗯嗯."呢位好似冇咩心機聽.
"同埋藍籌[以我ga果dd知識,呢個名詞係股票果類物體]呀,我都睹佢1定升!"
"嗯嗯嗯嗯....."好唔耐煩.
我真係估到,
E+股票竟然會令某d小學生咁有興趣架...

今日好多堂都冇心機上.
突然諗起張老師對我講ga:"你唔專心上堂,唔聽老師講,咁你點學到野呀?"
我諗到.如果老師同我咁講,maybe我會同佢講:
"老師,雖然我唔係果d咩智商過140果d天才;但係,1直以來,我都係好少可會好留心上堂,
 但我ga成績唔只冇退步,仲進步左tim.咁老師你又點講先?"
不過呢個回答又好似串左d咁wor...

而今日ga中樂堂,我都冇落足心機去聽謝SIR講野...
maybe,我已經厭倦左謝SIR呢個教學方式啦[但e然會專重佢];
"我發覺,其實亞SIR仲長氣過街d阿伯..."講ga.
我笑左幾秒,跟住望下後面:謝SIR行緊過黎回復正常xd
同埋,同其他人傾計ga同時,
我無意中聽到佢以前ga事...詳情我死都唔講,以免起誤會.
至於我ga反應: e...死人XXX每個月駛佢咁多錢?!
                     又唔係................又.................
                     ................................

發表時間:2008-01-31 07:41 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 1 月 30 日  星期三   晴天


冇咩野.

都唔明點解,中文教來教去都係差唔多野.
作文方面咩比喻呀,排比呀,擬人...etc.
文體就記序文,應用文,說明文,描寫文,抒情文,etc...
妖,就咩重複咁多次wor,唔識ga最多教多幾次就識啦;
但呢d野由3年班講到E+喇...我唔覺煩都會悶啦!
就係因為咁,我至冇咩心機上中文堂..
[靈機1動]我諗到1個1舉兩得ga方法;
如果d課文ga類型轉左做歷史呀,名人傳記,常識呀果d呢,
咁咪可以開少科lor?!你話係咪喇;咁又唔識對住d無聊ga課文,
又可以知道語文之外ga野...

Miss Lee比左我地每人1張紀念冊.
我諗,既然今年係last year,
咁就咩都寫晒落去啦...
但寫到Free Space,究竟我寫咩好呢?

第2堂中文堂,張老師話做小組討論;我同鍾生夾埋狂反王生.
點知佢又因此踢我,跟住我咪扔野lor...
都廢事同佢嘈,佢嘈來嘈去都係果幾句,冇黎新意!
所以我呢排係暗中+直接串張老師多過串佢...

呢日係我寫blog諗得好辛苦至寫到咁多ga 1日,
今日好平靜;諗到腦就快爆至諗到咁多.

發表時間:2008-01-30 07:35 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)