leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 1 月 14 日  星期一   晴天


also廢話1堆..

真係唔知點解,
呢排個個老師都咁鍾意講道理...
今日就連Miss Chan都用左戈堂時間黎up佢果d所謂道理...
唔想講咁多廢話,所以都唔多講啦"==

e...王生搞到我無故比Miss Lee鬧...
佢1如既往咁系度煩住我,我就叫佢咪嘈啦;
佢e然系度嘈,我就無聊過頭,搶左佢枝corr-pen同1枝原子筆,
仲用佢枝原子筆亂畫1大輪.
比Miss Lee話,預左架啦,但點知佢唔係話我ga無聊所為,
而係話我上次冇記住佢所講ga[佢上次同我講:唔好搞埋d男女關係..],
[好想爆粗]係搞都同第2個搞啦,抵"位"我ga tastes...
.好想快d調位呀,好煩呀佢,唔想日日都串人,仲要串同1樣野...

第1堂中文堂,張老師話我唔睇課文答問題嘛,
佢咪問我lor...哈哈,點知我又答岩左wor~
第2堂;張老師話就話傾劇本,但好多組都係得個玩;
我都想認真d呀,都就快交啦,點知Melody佢又玩Niocle個筆袋,
叫都叫唔停佢,e然繼續咁;仲難叫過6c果d人...
都係算,最多咪輪流作d...

近排腦海冇咩文章出現,
最多ga只係歌詞,狂播放d歌,XD"
"我聽見你的聲音 有種特別的感覺 讓我不斷想不敢再忘記你
 我記得有一個人 永遠留在我心中..."
「你」,就是古巨基了...
"心酸往事留在心頭 夜雨觸發這景致令我憂愁..."
呢句唔識點講...
"活著有你多好 多麼眇小都變寶..."
都係,果個你都係基仔~~~
最愛此終都係古巨基...

發表時間:2008-01-14 06:52 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 1 月 13 日  星期日   晴天


雜..

星期5玩失蹤,
唔寫BL0G,都冇登入到...
哈哈;E+補返先.

11th January,08.
After數學堂,風紀集會...
主要都係講返唔應該做咩;
其中1樣,唔準傾計,其實連風紀副隊Melissa都傾啦[大家ga壞榜樣xd].
不過算啦...同埋派左下學期ga當值表;
我竟然看5b?!仲要同1個傾計都未傾過ga 1齊看...心淡"
王生搶左張當值表黎睇:"XXX[唔講個名啦]?!岩你啦,靚仔黎架.."
當時真係好想串佢;靚仔又點姐?!都唔熟...=="

而今日,13th January,08;
大半日去中學巡禮...
聖伯多綠中學...感覺ok啦"
保良局慧研雅集書院...好多人都話好差,但比我ga感覺:雖然學校就真係細左d,但ok架...
香港仔浸信會呂明才書院...睇落去校舍好似好新,其實都有20幾年[左右]架喇.
新會商會陳白沙紀念中學...都ok ga"聽講呢間學校ga泳隊好勁架.
嘉諾撒培德書院...唔識點講,但都幾好.

今晚先臨急臨忙咁做剪報,
但老師如果唔睇日期,佢係睇唔出我係趕黎做架;
因為我作文係唔會冇心機架[除左被迫作果d啦].
今次ga剪報比上次ga多用左塗改液,又係衰心不在然啦=="
發少陣白日夢都唔得.......

成日都遺忘左基仔...
I'm so sorry to u~~~

發表時間:2008-01-13 10:12 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 1 月 10 日  星期四   晴天


1大篇幅的日記.

今日Miss Lee冇返...
2堂英文堂系度串王生,1路作,但只係作左1小篇;
王生唔份氣,又搵支原子筆畫我本notebook;
好彩佢冇畫花我d傑作[文章]姐...

1月話咁快就過,今日已經係9號喇,9日後我生日呀...
好多人到左生日都好happy,但我唔係;
生日比我ga感覺呢,就係:唉,又老左1歲喇,XD"
咁真係嘛...

常識堂;講到動物交配,
跟住全班男仔就開始偷笑,
開始諗歪野[大家應該只道係咩啦]
唉,我頂唔順喇....咁人都會架啦,
都唔明有咩好笑...我當時ga反應只有:無奈.

好快就會到下學期,
都係時候買書啦...係我生日前1日[1.17]就黎買...
不過我仲係有個問題:點解越高年級,d書簿都會貴d架?
自問自答:咁1本低b ga圖畫書同埋1本小說邊樣貴d呀?
             係小說;所以呢個問題都係差唔多道理...

中樂堂;竟冇因冇帶尿胡而比謝SIR講道理[Lucky].
但調音果陣比謝SIR玩到,佢調左我果個先,但佢咁講:"old woman first."
好想爆粗,但最終以笑代替左...佢話:"咁60年後你係唔係old woman呀?"
我:"阿SIR,家陣係60年前呀...
謝:"我係講緊60年後..."
我:"[好無奈咁笑]"
~
今次唔係練歌,係練節奏;
拉得唔齊,謝SIR又講左1輪道理...
佢話由拉1+3轉成2+4,
跟住有個人話咁樣係差唔多,
跟住謝SIR好串咁解釋:"1,3同埋2,4有咩分別呀;系數學分面係單數同雙數;
                                系音調方面係d,m同r,f ga分別;系(唔知咩)方面又有(咩)同(咩)ga分別........"
佢:"駛唔駛咁串呀..."
我:"係lor.=="
~
上上下,謝SIR突然話要教果2位低年班ga小朋友;
同佢出去從6樓[我地位於ga樓層]望到去地下ga籃球場,
見到女子籃球隊練緊;但走位去似有d亂....
而佢ga意見:"搞錯呀,咁都入到籃球隊ga..."
睇左冇幾耐,謝SIR忍唔住講:"你地做咩呀?"
佢竟然咁講:"自殺;集體跳樓呀..."
我都忍唔住笑左出黎...
~
返到課室,聽佢講果d佢話不可告人ga事...
有好多,我真係頂佢[同佢d fd]唔順....
都係唔講啦,比人知道就唔好啦....
另外知道左,原來班上某位會系屋企睇4仔[唔多解釋啦];
同我諗ga 1樣!!
同埋唔知點解,同佢傾計,個感覺係好舒服架...[我覺得姐]

發表時間:2008-01-10 07:34 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)