| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 1 月 16 日 星期三 晴天 |
| 病... |
頭先同唔到Mary煲粥,
係因為我出左去睇e生;
sorry呀,冇話比你聽tim">v<
今日上英文堂我1如既往咁扒系張桌[唔記得口語果個點打]度...
平日都冇老師發覺架,點知今日比Miss Lee見到,
即彈返起身"><
中文堂,2堂用黎作文,主題=<小學生齊環保>;
作完果陣我話比老師聽[白痴,做咩要話..]作完,
跟住張老師話要check嘛,我用我ga演技講返:"check左啦"
張老師再多講1句:"作得少要重作,作得離題都要重作架..."
就係呢句,我竟然口快快咁回老師:"冇所謂啦..."
好彩張老師對同學唔嚴姐,如果唔係呢個回應足以致命[100%比老師鬧1餐],XD"
PE;周SIR比我地揀:玩倒立定繼續跳繩...
今次個分佈率係各50%,估錯左,
仲以為跳繩多d tim[咁無聊都做得出..].
而我,揀左跳繩....今日唔可以做咁多劇烈運動,今日我黎左呀...
最近寫Blog ga主要內容,
好似比以前ga無聊左好多[你知就好啦]...
不過都冇計,寫無聊野總好過冇野寫....[廢話]
慘,病左,感冒....
臨生日先黎病,搞錯呀[用普通話讀]?!
18號果日d行程仲好密tim架,我好驚我頂唔住呀...
|
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 1 月 15 日 星期二 晴天 |
| 心淡... |
本來我對Miss Lee ga印象都幾好架,but now...
都打橫黎講ga...我只係傾2句[真係2句],
跟住佢就用1個毫不客氣ga語氣咁講:"繼續傾啦..."
大佬,咁好多人夠傾計lor,又唔鬧佢地?!
心淡,我識錯左呢位老師呀...
IT堂,何SIR話做咩都得;
全班都好happy...不過每次到呢堂,
大家唔係都係做同1樣野ga咩=="
今日lunch time, Miss Chan叫晒全部中樂深造班ga人落去禮堂;
仲以為有d咩特別野啦,原來只係樂隊訓練[e,改個名都難聽過人]...
e...仲要我生日果日係第1堂....不過都好ga...........
仲叫我地拎埋本handbook,原來只係叫我地寫"簽通告"...==''
真係覺得坐我後面果位,好低能呀.
除左佢,邊有人會系堂上玩包茄汁,
仲要整爆左...咪係得佢....
尋日開始,又感冒過...
搞錯呀,就黎生日至黎病...
不過點都好,要死撐呀...
原來,對我我真心的學友只有她們2位...
只有她們,才可互相坦白地交出心事...
只有她們,才會對我是真...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
跟住諗唔到喇. |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 1 月 14 日 星期一 晴天 |
| 100問"" |
1) 你中文名系? 車穎琪
2) 你英文名系? Wing*
3) 你中意既花名系? 車仔
4) 點解會做100問? 因無聊得濟
5) 個xanga或者blog用左幾耐? 1年多d
6) 你覺得自己點樣? 冇點樣,咪都係人1個...=="
7) 你愛自己多d定愛人地多d? 愛自己
8) 你中意咩寵物? Birds the most.
9) 你系唔系獨生? 係
10)你幾歲? 11歲[星期5生日喇!!]
11)你既夢想職業系? to become a singer
12)你有幾多個朋友? n個
13)你有幾多個知己? 2-3個
14)邊個系你best friend? Mary
15)咁佢系咪你知己? 當然係
16)你有冇試過唔記得左朋友既生日? 試過
17)咁事後有冇內疚? 有架
18)中意用塗改液定塗改帶多d? 塗改液"
19)有冇試過自己整100問? 冇,不過50問就試過.
20)玩開邊個論壇? q00za
21)中唔中意睇書? 睇下邊類啦
22)最大既興趣系? 寫作
23)中意睇邊類型既電影? 喜劇
24)你愛你既屋企人嗎? 愛卦
25)你信奉咩宗教? 訓教
26)邊個最了解你? Best fd
27)你覺得邊個最賤格? 唔知
28)心目中最靚既人系? 古巨基[?!]
29)你對 “靚”既標準系? 順眼
30)你最愛既人系? 佢啦"
31)你寫d字靚唔靚? 睇心情而定
32)你中唔中意自己間學校? 鍾意
33)全班邊個最好人? Mary
34)自問自尊心重唔重? 唔重亦唔輕
35)暫時最大既成就系? 拎到獎=="
36)自問有冇恆心? 睇下對果樣野有冇興趣啦"
37)暫時做過最錯既事系? um...
38)自問自己虛偽嗎? 1時時啦
39)真實既你到底系點? 點..咪人1個啦=="
40)做過最糗既事系? 系大亭廣眾下講錯野
41)覺得點樣先稱得上為 “偉大”? 為好多人服務卦
42)系咪 “短裙一族”? 唔係
43)你有幾度近視? 100幾左右
44)你系咪乜都同朋友講? 係
45)屋企邊個最話得事? 我媽
46)近排有咩煩惱? 冇乜``
47)比你改變自己一樣野,你會揀? 性格
48)對全身邊part最滿意? 眼
49)搵一個對眼靚既朋友?.....
50)搵一個個鼻靚既朋友? ....
51)搵一個個嘴靚既朋友? ...
52)搵一個頭髮靚既朋友? Mary
53)中意冬天定夏天多d? 冬天
54)你用緊既筆袋系咩圖案? 冇圖案
55)最中意邊個卡通人物? KUBI
56)最中意邊齣電視劇? 還珠3
57)中意香港定台灣多d? 香港
58)有冇玩開chatroom? 冇
59)數下有幾多個愛你既人? Family.FDs.somebody
60)覺得自己豁達嗎? 唔覺
61)覺得自己屬於肥定瘦? 肥
62)系咪好食得既人? 唔係
63)最中意去既地方系? 屋企
64)有冇幫朋友add cm既習慣? 有
65)覺得add cm煩唔煩? 煩煩地
66)你既朋友用blog多定?xanga多? 1dd啦
67)覺得自己高唔高? 唔高
68)你有咩優點? 識串=="
69)夜晚通常響屋企定出邊? Home
70)依家系朝早、晏就、傍晚、夜晚定凌晨? 夜晚
71)最中意邊間商場? 時代
72)想唔想創業? 想
73)近排有冇得罪人? 有[always]
74)覺得自己內在美定外在美多d? 內
75)尋晚幾點訓? 11點幾
76)幾耐check一次E-mail? n個月1次
77)自問系唔系乖學生? 唔係
78)最可愛既朋友系? 唔知
79)你有冇咩古怪習慣? 冇
80)你系咪口是心非既人? 1時時啦
81)自問成唔成熟? 1半1半
82)生日收到最少幾多份禮物? 0份=="
83)最想幾時死? 唔想生存果陣
84)比你揀一個時間可以由果陣重新黎過,你會揀幾時? 小學1年班
85)對生命點睇? 1個不知長短ga旅程
86)今日玩左幾耐電腦? 1個幾鐘
87)有冇溫習既習慣? 冇
88)生命中最重要既人系? 自己
89)依家仲有冇玩玩具? 有,但得個擺字..
90)換左幾多次手機? 0次
91)依家擁有幾多部手機? 1
92)有冇染過或者電過頭髮? 冇
93)平時多唔多功課? 唔算太多
94)筆袋有幾多支筆? 5枝
95)你有幾多個袋{計書包}? 4個
96)帶背囊/斜揹袋/手挽袋返學? 背
97)你最關心香港乜野? 小動物,8卦新聞.
98)你打字快唔快? 唔快唔慢
99)呢篇100問做左幾耐? 10-20 mins
100)你了解自己嗎? 算ga |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
« | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | ... | 376 | »
|