| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 1 月 22 日 星期二 晴天 |
| 瘋.. |
返學搭校車果陣;
坐我隔離果2位先生,黃生[class from 6c]同埋盧生[class from 6d]唔知玩d咩.
1時黃生又捏住盧生條頸.
玩玩下,黃生又同我講,果位盧生...love我?!
I don't believe with this;
據黃生ga性格,如果係玩人ga話,
佢最多提3句;但今次佢講左關於呢樣ga,足足有N次...
不過我暫時都係半信半疑..=="
常識堂同中文堂,
1直都同Yoey狂傾計,
呢2堂實在太悶喇""
其中中文堂,唔小心[又衰在我獨有ga反射對話]串左張老師;
張:"車穎琪,乜你寫[書中ga概念圖]咁少咋.."
我:"係呀..."之後以笑遮掩心情==
英文堂;Miss Lee叫全班各自做1張poster,
係about "Care of others"...
最終我只係起左個題目[自型設計];
我對藝術ga要求翻返黎喇...
其實,Miss Lee叫我地寫推薦信黎做咩姐...
大概,有d人想借住呢封信,比心水中學知道自己ga長處,
跟住個入讀機會自然提升左,咁啦....
而我ga個人見解:與其靠呢d野,不如靠自己ga實力?
到時,即使入到Band1頭又點姐,都要自己應付到先得架...
不過都係呢句,但努力讀書呢樣野都係好重要ga..
廢話,鬼唔知咩"==
|
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 1 月 21 日 星期一 晴天 |
| 廢話連篇`` |
尋晚發現,
qooza多左個個人主頁比大家整...
而我,岩岩至整左個background.music.color.
....[我仲想講咩架=="]
今日交個Riddle[唔識點形容];
Riddle係1張紙仔,有條問題,要你答ga[大致係咁啦]...
我亂作個答案,寫左Money...[因臨時諗起"說能避免講錢.錢呀錢缺錢不可以"]
點知今朝佢又問我答案,我個心唔知講咩好,
只係對佢交帶左個白痴答案...Sorry呀""
Miss Lee又話今日調位,
點知都係冇;佢話:"等我整埋d推薦信先啦;你都唔想睇到我咁忙架."
唉,仲要挨多幾多日呀,我唔想對住後面果位阿生呀;
雖然最近同佢冇點傾,但佢把聲,令我感到很煩厭[又痴咩線呀,又用書面語.]
今日放學返黎,冇買撈麵,冇買雙拼[魚蛋+燒賣各5粒],
就返上屋企;邊聽歌,邊做功課,邊煲粥...
雖然冇食物ga點綴,但感覺都係好爽.
了解自己多左.
我。係1個比較鍾意平靜[想比非常熱鬧ga旺市];
音樂方面,較鍾意基仔,卓立,同千FA;
熱中寫作;
愛爆攝影;
鍾意唱歌;
小說界,只迷桃默;
鍾意上網多過睇電視;
唔鍾意同直接;
對所謂ga藝術歌嘔血;
識拉2胡同吹牧童笛;
係1個運動白痴;
善於整Blog[指定係qooza至得];
性格我行我素;
最愛食7-11的撈麵同魚肉燒賣;
成日話愛爆古巨基,但暗裡就...
鍾意傻笑;
極度鍾意傾計;
和平主義+助人型.
其實以上ga仲未夠,只係臨時諗到.
可能你會覺得我寫d野好無聊,
你可以唔睇,唔好講咁多有關ga廢話;
如收到有關cm,1概Delete!! |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 1 月 20 日 星期日 晴天 |
| 報到`` |
每個週末都玩失蹤,
今個禮拜都唔例外,哈"
講返尋日;
同媽去學校拎成績表,
d成績,大部分都滿意,但有3個C...
全部都係因冇心機至會咁架;
其實PE我都可以拎到B架,都係衰在我行我素=="
由p5下學期ga全班21,全級52,
E+跳到全班第8,全級42-4左右...
嘩,o嘴之餘仲有d suprise[希望冇串錯啦]
見完Miss Lee之後,落去G樓睇書;
結果,買左3本桃默ga小說<神探帶金>,<星巴克男孩>同埋<追夢旅行>;
另外仲買左其他作者作ga小說,包括1本科幻,1本愛情,1本叫做<至叻3人組>ga小說.
好後悔我買左第2行講ga<至叻3人組>;雖然文筆ok,但我完全冇興致去睇...
同埋另外果2本唔係桃默作ga,我都只係勉勉強強咁睇咋,
唔係桃默ga就冇心機睇,咩人黎架...
果個人咪係我lor,XD"
搭車返去香港仔,
個感覺唔識點講,又見到佢...
雖然只係就咁望左1眼,但我好確定,
我冇認錯,冇睇錯....
究竟點解,點解系Blog度成日提住佢,
就連腦海都成日都有佢架...
個背景音樂又轉返做<化>,
就讓我繼續化吧.....[自己都有d頂唔順自己]
講多句廢話;
聽日真係調位喇,
感覺好興奮,好緊張...==" |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
« | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | ... | 376 | »
|