| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 2 月 9 日 星期六 晴天 |
| ..// |
我果個最易得到ga野,two of CDs[<冬日戀人>+<My 1st collection>],
終於到手喇...so glad[呢兩個英文字好似有d低b ga成分=="]
本來仲諗住買<火影>ga DVD,但太貴...
最近都冇點on呢個正戶msn[[email protected]],
今日仲諗住放棄呢個msn tim;不過大概你地可以放心,
我並冇實行,但呢個msn我真係可以講:只係偶爾咁online...
如果你想要我另1個msn,可以pm我...
講左個msn address,可能都未必信,
因為個address ga英文根本同我無關,
只係我1下子諗到ga.
"得到同樣快樂,彼此亦有沮喪;童話書從成長中,難免要學會失望..."
我們彼此的緣和分,還會維持多久.
不想再度分離,該怎麼?!
|
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 2 月 8 日 星期五 晴天 |
| 拜.年. |
今日12pm去左grandma度食飯;
呢餐都可以話係早飯,
我11am至起身[但8點就醒左xd]
雖食得好快,但又要等到2pm至出去...
出去grandma ga 媽[個名自創的xd]屋企;
grandma就開始"開會"...=="
詳情唔想講,因太無聊..
Do u know?
I miss u so much...
我發覺我真係非常迷戀<火影>;
1開機除左on msn+上qooza,
就係睇<火影>,但最鍾意都係有佐助出場ga情節...
佐助可以話係我咁耐最最最最最...鍾意ga卡通人物,
亦都係1睇就迷上ga...[呢d叫"1見鍾情"?]
總之都係呢句:"我真的迷上了他." |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
|
落葉聲音 停不住我們的關心。。。
2008 年 2 月 6 日 星期三 晴天 |
| 迷上.火影 |
尋晚因好奇就系Youtube度睇左1集<火影>;
諗住睇1集都冇所謂啦,點知1睇就睇上癮...
頭先睇埋劇場板,正爆~
佐助好靚仔呀"""><

係喇,今日係農曆年30;
今晚我係上唔到網架喇..
都睇到電視,但唔會聽到聲;
因2,3表弟吵耳ga聲音,
每年每次都係咁, My god~ |
|
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:) |
« | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | ... | 376 | »
|