leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 2 月 5 日  星期二   晴天


Only..靈感

好悶,悶,悶,就快悶到死-V-"
滿,滿,滿,滿腦袋都係你,
因,因,因我好掛住你;
support你ga程度,亦都可以話無人可比...
甚至可以多過基仔/卓立...
[靈感又1散不去,諗唔到喇><"]

話我知,每個愛人教我愛情學會麼?
只可證實彼此傷心過,旁人著緊不停將感情傳授我;
相戀的理論重要麼?
話我知,抱過愛人吻過愛人有幾多?
方可以換來朋友到賀,難道一百歲至會找到他,愛我?

最近好鍾意聽農夫d歌;感覺=high.

[靈感又出現喇!]
點解咁多人都咁鍾意炒股票? "有錢賺嘛!"
點解d老人家咁鍾意買馬仔同埋6合彩ga? "有錢賺嘛!"
點解佢會做part-time ga? "有錢賺嘛!"
點解有得升職就咁happy? "升左職多d人工,多左人工咪多左錢lor"
好喇好喇,咁點解咁多人都咁鍾意$$姐?! "......[1頭冒水]"
問世間,錢是何物也;真係..
誰能避免講錢錢啊錢缺錢不可以 (才能活到寫意)
我需要新生活為孩子 (一世也有開支)
還天天洗腦聽了豪宅廣告千次
money 能鼓舞大志 money 會一世相依
勤勞賣力照顧老闆 故意加班放棄了玩
金睛火眼關注金價只要未盲
橫財利大那裡算貪 到處兼職放棄午餐
休息不計多與少財路夠多可當老闆
講錢錢啊錢難道可天賜 看指數飆升百病能醫 (錢會照顧身子)
誰清高不說錢啊錢可搬到公廁
money 誰都說願意 money 名譽靠你去開始
貪多一點炒多一點追多一點渣多一點沽多一點搶多半個仙
爭多一點威多一點奸多一點險多一點賭多一點將分秒變錢
搏殺哪管得太多 (從前未好過) 現在誰斗膽去管我
建立王國無盡擴展大突破
很多人都讚我 (都怕我) 也附和 (要附和)
討教我 (討厭我) 要道賀 (要道賀)
務必要想要將要即要多到比那首富更加多......
講錢因有錢我更加得志 (誰助你去展翅)
我早已愛上數字
(You're such a fool such a such a fool)
財產多多到失去唯一的你 my dear money 回不到上次
lalalalalala...... 停下會掛念 那一天
背著面 你遂件 將衫褲晾遍 難遇見
你說我已變到不可一世 更說你吻我亦會感到忌畏
然後我 吃不到你手藝 望著大屋過份美麗
更怕我公司出了問題
我有我孤單焦慮到底 留下我獻世
誰能避免講錢錢啊錢缺錢不可以 (原為了更寫意)
我心重千斤卻為銀紙 (如像愛 未能買到天意)
誰都知這照妖鏡照出虛構真摯
money 難收買睡意
money 難收買情意
money 會迷惑宗旨
大家,知道嗎?

發表時間:2008-02-05 06:03 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 2 月 4 日  星期一   晴天


all about u<]

早晨時想起的,是你.
中午時想到的,是你.
午間時掛念的,是你.
傍晚時喜歡的,都是你...
你何以令我這麼著迷?
我對你一片......,而你對我的又是什麼?
互相猜測是沒用,大家大概都不會明白;
Tell me please~

我不明白,不明白為何我一戀便戀上了你;
已一年多了,何解我我還是這樣?
沒死心的,繼續地......

~哼,頭先諗ga野,
終於以我ga文筆之下完成喇,完成喇,完成喇!

發表時間:2008-02-04 10:15 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 2 月 3 日  星期日   晴天


2月3日``

今日都冇咩發生.
開著電台,聽日文歌...
好耐冇聽,但e然咁正~

2月3日?冇錯今日正是3rd February.
亦都係千FA ga生日,Happy Birthday呀.

on著msn,冇個應我,繼續online...
為左咩?我只不過等你ga上線而已!
點解1得閒就會諗起你?
Because I miss u, and don't want...[唔想打落去]

今年ga情人節係系假期中度過,
我都難以想像,究竟會係點...
剩返ga幾個月,究竟會係點樣?
我無從猜測...

"I don't wanna say,好光陰過去不回來..."
每聽到呢首歌ga以上呢2句,
我都會諗起6b班...好光陰過去真係唔可以返黎?
每當我諗到呢度,都會有d失落.....

發表時間:2008-02-03 06:04 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)