leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天


3角形關係;暗串=="

上常識堂,頭果陣老師[唔係黃老師.]靜左好耐,
冇講野,就系呢個時候,我拎本<追夢旅行>睇[桃默ga作品我係百看不厭!].
當我睇到境界最高[最專心果陣],佢1手搶左本書...
張老師都起碼講左1輪說話,
但今次呢個老師,咩都冇講就搶左,似乎有d過分呢!
當然,最後本書比返我[佢有種咪唔比lor,睇下我點?!]

我ga原創小說,正式比左3個fd睇...
Mary: 有d亂...[即係點?!]
Yoey: 文筆幾好,不過我都有d地方唔係太明.[55.]
亮亮: 好好好好!我相信你1定拎到獎~[咁又好似誇大左d...]
唔係太想打篇野出黎,有13頁架!
[正1作文狂,如果多過900字睇你仲會唔會呢個樣!]

對於我ga呢個3角形關係[個名我自創ga,即好多人所講ga 3角關係]...
我真係唔知有咩反應好,當中2位都係單戀ga...
見到online,個個人訊息....
我以前1直都未見過架;
估唔到,呢次黎真架....
似乎我有d衰格:我暗串,串返果個個人訊息...
我打左:"不奇望天長地久,只在乎曾經擁有....因為我相信,愛是不保留"
唔知會有咩反應呢xd
55,的確有d衰格,人地可能已經hurt hurt地架啦,
身為fd ga,竟然仲暗串=="
[最多補句: Sorry呀!]

發表時間:2008-03-11 08:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 3 月 10 日  星期一   晴天


# 亂⊿]]

Miss Choy話佢只係代3日,
點知係堅料...今日黎左個叫Miss Ip ga老師黎代課;
[Miss Choy又話係李玉英老師?!]
不過,呢位Miss Ip應該唔會係代到5月果位嘛...
相比Miss Lee ga教學方式,
個人覺得Miss Ip好d...
佢只係會用大部分ga英文黎講書架!

之前同我講ga祕密呢,我真係1直都冇爆到出去...
但坐我隔離果個鍾生[佢仲早知過我!],竟通街爆;
我真係好想用佢ga口頭禪串返佢:"係咪想死呀!"

點解主就係要搞到我咁?!山羊座就最頂唔順優柔寡段ga人,
但我就偏要鍾意左呢類人..."我當你係fd至講比你聽咋!"
咁你知道我...ga話,咁你咁同我講,算點?
難道呢個就係叫做"天意"?[但都唔駛玩我玩成咁架...]
你咁樣講又死唔到心[我都想死心呀,但偏死唔到],
又要搞到我要勉強撐起笑容咁對你...
你咁做唔係兩全其美,係1敗塗地!

發表時間:2008-03-10 08:22 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 3 月 9 日  星期日   晴天


3月9日

今日就係3月9日,
令我諗起同呢個日期ga呢首歌;
亦都係曾經出現於1公升眼淚ga 1首歌...
3月9日...

呢排成日聽日文歌...
3月9日ga歌詞都幾有意思,
不過我最愛都係魂之輪迴[係林原惠唱ga果首]

講到作文,我尋晚同今朝死作爛作之下,
終於作晒喇....我之所以用"死作爛作"黎形容,
1切全因我唔係太叻作故事架...
不過就算校外拎唔到獎,
都希望張老師識欣賞啦xd

可能山羊座係會分清楚黑白是非啦,
所以就會有d頂唔住天秤座ga優柔.段...
呢次果住仲要係最愛,簡直係1種痛苦!
愛情vs友誼,山羊座叫苦連天...
山羊女vs天秤男....就快頂唔住喇..

發表時間:2008-03-09 02:00 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)