尋晚同Yoey煲電話粥,
得知原來你ga家庭生活仲慘過我...
加媽爹呀,你要做好比佢地睇;
如果再係咁,就比d顏色佢地睇!!!
多謝自戀狂ga問候+意見,
我開始有d睇化左;
亦都對佢呢方面寬恕左...
同埋我都唔知點解,
當時會比我諗到咁激xd
圖書堂;果個朱老師話唔做圖書分享,
話整1本野[個形式=專研]關於奧運ga...
講講下,我後面ga王生就無端端講:
"XXX[即係佢],你做咩睇書呀,聽老師講野啦[頂,扮晒乖仔咁]..."
跟住我就破天荒系全班面前為佢串人:"咁人地睇書又關你叉事呀?!"
王生即時啞口無言[佢第1次冇反串返我咋!]
英文堂;排英文話劇...
排到第3次[應該係啦],比佢地搞到變鬧劇-V-"
某幾個倒亂份子真係唔頂唔得ga...
不過都0k*啦,
可以同佢1齊做"臨記"[臨時演員+話劇中ga觀禮嘉賓]xd
中樂堂;唔小心串左謝SIR[唔係過往果d串呀!]
"點解你咁做[功課;我做左2題姐,我都幫左佢做4題啦]呀?"
[當時我唔知點2回答佢,就心直好快,好似對其他人咁..]
"想做咪做lor"(以最平靜ga心情黎講)
跟住謝SIR就冇野好講...跟住佢就加把口:"青春期呀;佢比Melissa教壞晒..."
佢講到呢度,我就諗:"原來,Melissa ga真正威力,就係呢個感染力;
其實Mary都同我1樣,原本都係幾乖架,但自從舊年Melissa黎左呢間學校.......
不過我地都有個壞處,就係容易學身邊ga人ga缺點[我地學足晒Melissa咁串xd]"
|