估唔到,我又會再同老師"辯論"喇...
又係原則ga問題,而今次ga對象就係......
今日英文堂果陣.
健哥[XD]佢前果堂流鼻血,
佢未扔果d有鼻血ga紙巾,
咁咪問Miss Lee可唔可以扔啦;
如果個老師思想正常ga話,
就1定會比啦——呢個係關乎衛生ga問題.
點知呢個Miss Lee竟然話唔比[我的天!咩老師黎架=="]
我咪從心裡面發出:痴線呢2個字;
跟住佢聽到[算啦,我把口多數都可以死講返生嘛!],
"頭先係邊個講痴線?"
我企左起身,"你點解要講..."[我唔係太記得佢點講,但總之佢問我講ga原因啦]
咁我咪答,"我頭先話自己痴線,得未?!"
"我唔係問你係話自己定係同邊個講........................[講左1輪]"
跟住我就駁左幾句,跟住冇心機再嘈...
最後佢up左句:"下星期1交篇文,寫你點解要系英文堂上講呢2個字."
作文姐,no problem!
橫掂我又想作篇文關於呢件案件[我係咁稱呼架].
呢篇文除左要寫個原因,
我仲會話比呢個老師聽,
"痴線"呢2個字係可以系2個情況黎形容;
而點解會講呢,就係因為我頭先系你[Miss Lee]ga功課度寫錯左1粒字母,
我平時係好偶爾至會寫錯字嘛,咁咪話自己痴線lor,[內心:Miss Lee,家陣你乜事呀!]
而我系英文堂度講ga呢個"痴線",
即係平時鬧人ga慣常用語...
放學前,
果個Miss Lee又系度說三道四,左說又道,
話我地唔識排隊——其實係佢吹毛求庇姐!
咩冇分留校同唔留校ga,又冇分家長接送同自行ga[頂不了!]
咁樣我地1年班到E+都係咁排架啦,
咁有冇發生d咩問題呀?!
搞到我冇左成10幾分鐘[可能仲多呀]ga中樂堂,
Give back my money,and give back my time!
You waste your own time, I don't care, but...
I don't want to waste any time about this, please!
諗住好好對謝sir啦[我呢次真係冇講反話架!],
點知係另外1個阿sir黎,不過我都會對佢好d,
因為我對大部分[唔包括我頭先大篇幅去講果個!]ga老師有呢個感覺,
"呢位阿sir睇佢都00kk*;咁樣又係,教書方式都好正常,唔難為佢啦!"
呢個阿sir好多野執正返我地,e.g:左手禁弦線ga方式,拉弓ga方式,平時d人上堂ga態度etc.
之所以有咁多野比阿sir執到,maybe係謝sir咩野都係咁:呢個學生做到最基本果樣,咁就算啦,
同埋謝sir只係得個串,再唔係就講道理,唔理佢點都好,總之佢每堂都唔會鬧人...
所以呢間學校ga"2胡深造班",系紀律方面比佢搞到亂晒大龍=="
不過都係算,我唔想再反駁2胡班ga導師,謝sir,我最尊敬ga老師...
講到中樂堂,
果個鍾生無端端當住佢ga面前問:"你係咪好鍾意佢呀?"
佢繼續講:"我已經話左比佢聽...........[大家明啦]"
我扮咳,1路咳,佢終於忍唔住講:"唔駛扮咳喇,其實佢唔講我都知架,我d fd個個都咁8[卦]..."
我繼續拎咳,咳多幾秒;我心諗:"你咁樣同我講,咁算點姐;咁我唔扮咳,仲有可以咩反應姐!"
心情帶點無奈=="算啦,心情好,咁同你跟跟計較~
係喇,張老師派左筆記[之前作成13頁ga小說,就係作系度喇!];
今次就算拎唔到校外ga獎,班上都有獎啦?!
我就打d我作得比較好ga橋段打出黎啦!
-
「鈴——鈴——」下課的鈴聲如常地響起;而黃宇芝她們倆,亦依舊地像孖公仔般到便利店吃點小食.
對了,差點忘記介紹這位重要人物.
我們的主角,黃宇芝.大家有否發覺:她的名字有點像那個、那個女歌手嗎?是的,黃宇芝不但與菀之的名相似,宇芝還是她的忠實歌迷.
宇芝個子偏高略瘦,滿自信的眼神,配上一把及肩而時髦的髮型,樣貌更顯標致.
在宇芝身旁那位可愛的女生叫陳卓瑩.很普通的名字呢;不要只身她的表面——是一名平易近人的女孩,也沒什麼問題,只是偶爾會有點兒野蠻吧!錯了,她還有一個不為人所知的祕密;至於是什麼,過是有待揭開吧.
-
終於打完喇,係咪好想睇落去呢,
不過我都係唔打住;
今日真係打左好多字喇!
|