leo818
暱稱: 車。夢裡藍天
性別: 女
國家: 香港
每月文章
文章分類
全部 (1128)
100條問題關於我 (49)
2胡生涯 (108)
生活之事@小學生活 (445)
生活之事@中學生活 (138)
生活之事@非校園生活 (213)
立立雜雜 (64)
我最愛的基仔 (60)
星座運程 (12)
笑話連篇 (13)
密碼專區 (19)
貼圖區 (7)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
●CEILAZ
●CHRISTY
●YAN
●JACKIE
●J0J0
●CARMEN
●MIU
●MR.M00NLIGHT
●SHAR0N
●YIN
●TIFFANY
●WINS0N
●JESSIE
網站連結
●ASTR0CAFE
●HSS
●NARUT0 C0MICS
●NARUT0 CART00N
●T0M RIDDLER
●二胡大課堂
●疾風伝テレビ東京
站內搜尋
 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 4 月 3 日  星期四   晴天


痴線都要解釋,家陣乜事呀!

估唔到,我又會再同老師"辯論"喇...
又係原則ga問題,而今次ga對象就係......
今日英文堂果陣.
健哥[XD]佢前果堂流鼻血,
佢未扔果d有鼻血ga紙巾,
咁咪問Miss Lee可唔可以扔啦;
如果個老師思想正常ga話,
就1定會比啦——呢個係關乎衛生ga問題.
點知呢個Miss Lee竟然話唔比[我的天!咩老師黎架=="]
我咪從心裡面發出:痴線呢2個字;
跟住佢聽到[算啦,我把口多數都可以死講返生嘛!],
"頭先係邊個講痴線?"
我企左起身,"你點解要講..."[我唔係太記得佢點講,但總之佢問我講ga原因啦]
咁我咪答,"我頭先話自己痴線,得未?!"
"我唔係問你係話自己定係同邊個講........................[講左1輪]"
跟住我就駁左幾句,跟住冇心機再嘈...
最後佢up左句:"下星期1交篇文,寫你點解要系英文堂上講呢2個字."
作文姐,no problem!
橫掂我又想作篇文關於呢件案件[我係咁稱呼架].
呢篇文除左要寫個原因,
我仲會話比呢個老師聽,
"痴線"呢2個字係可以系2個情況黎形容;
而點解會講呢,就係因為我頭先系你[Miss Lee]ga功課度寫錯左1粒字母,
我平時係好偶爾至會寫錯字嘛,咁咪話自己痴線lor,[內心:Miss Lee,家陣你乜事呀!]
而我系英文堂度講ga呢個"痴線",
即係平時鬧人ga慣常用語...

放學前,
果個Miss Lee又系度說三道四,左說又道,
話我地唔識排隊——其實係佢吹毛求庇姐!
咩冇分留校同唔留校ga,又冇分家長接送同自行ga[頂不了!]
咁樣我地1年班到E+都係咁排架啦,
咁有冇發生d咩問題呀?!
搞到我冇左成10幾分鐘[可能仲多呀]ga中樂堂,
  Give back my money,and give back my time!
    You waste your own time, I don't care, but...
       I don't want to waste any time about this, please!

諗住好好對謝sir啦[我呢次真係冇講反話架!],
點知係另外1個阿sir黎,不過我都會對佢好d,
因為我對大部分[唔包括我頭先大篇幅去講果個!]ga老師有呢個感覺,
"呢位阿sir睇佢都00kk*;咁樣又係,教書方式都好正常,唔難為佢啦!"
呢個阿sir好多野執正返我地,e.g:左手禁弦線ga方式,拉弓ga方式,平時d人上堂ga態度etc.
之所以有咁多野比阿sir執到,maybe係謝sir咩野都係咁:呢個學生做到最基本果樣,咁就算啦,
同埋謝sir只係得個串,再唔係就講道理,唔理佢點都好,總之佢每堂都唔會鬧人...
所以呢間學校ga"2胡深造班",系紀律方面比佢搞到亂晒大龍=="
不過都係算,我唔想再反駁2胡班ga導師,謝sir,我最尊敬ga老師...

講到中樂堂,
果個鍾生無端端當住ga面前問:"你係咪好鍾意呀?"
佢繼續講:"我已經話左比聽...........[大家明啦]"
我扮咳,1路咳,終於忍唔住講:"唔駛扮咳喇,其實佢唔講我都知架,我d fd個個都咁8[卦]..."
我繼續拎咳,咳多幾秒;我心諗:"你咁樣同我講,咁算點姐;咁我唔扮咳,仲有可以咩反應姐!"
心情帶點無奈=="算啦,心情好,咁同你跟跟計較~

係喇,張老師派左筆記[之前作成13頁ga小說,就係作系度喇!];
今次就算拎唔到校外ga獎,班上都有獎啦?!
我就打d我作得比較好ga橋段打出黎啦!
-
   「鈴——鈴——」下課的鈴聲如常地響起;而黃宇芝她們倆,亦依舊地像孖公仔般到便利店吃點小食.
    對了,差點忘記介紹這位重要人物.
    我們的主角,黃宇芝.大家有否發覺:她的名字有點像那個、那個女歌手嗎?是的,黃宇芝不但與菀之的名相似,宇芝還是她的忠實歌迷.
    宇芝個子偏高略瘦,滿自信的眼神,配上一把及肩而時髦的髮型,樣貌更顯標致.
    在宇芝身旁那位可愛的女生叫陳卓瑩.很普通的名字呢;不要只身她的表面——是一名平易近人的女孩,也沒什麼問題,只是偶爾會有點兒野蠻吧!錯了,她還有一個不為人所知的祕密;至於是什麼,過是有待揭開吧.
-
終於打完喇,係咪好想睇落去呢,
不過我都係唔打住;
今日真係打左好多字喇!

發表時間:2008-04-03 10:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 4 月 2 日  星期三   晴天


唔想上中樂堂?!

今朝班主任堂果陣,
Miss Lee走過黎話Victoria,
話佢個蔭太長,要siz去耳仔度;
正當我想同鍾生講:"其實我都係姐",
我1個字都未講,Miss Lee行埋黎同我講,
"你都係呀,快d siz返去耳仔啦,E+係系學校,
 你出街至整返落黎啦..........[仲有幾句]"
佢講第1句,我對眼即時變白眼[反白眼xd],
不過佢只係系呢個時間話左我地,
其他時間我地e然係咁.....[理得佢呀!]

有d羨慕隔離班,
佢地個班主任雖然就真係嚴左d[周sir呀],
但係起碼都唔會好似我地E+ga代班主任咁呀....
She's really annoying!
成日都叫人"收聲,收聲,收聲..."——
你話人還話人,但你用詞唔好用到咁!
上學期果陣,maybe係我地ga"吹毛求庇",
覺得Miss Lee[真正ga classteacher]呢樣唔好,果樣唔好,
但E+.............唉!

放學落去果陣,
"聽日係咪都要中樂呀"
"嗯."
"唔想上呀..."
"[內心]o下?!"
行多幾步,我就從ga說話中明白喇:
我地見到謝SIR好早就同唔知咩班果個阿SIR棟左系度[即書面語ga"站在此"]等d學生,
比我同見到,話:"我觀察左好耐架喇,呢個阿sir[謝sir],
星期3 ga基礎班佢就神早流流[內心:媽的,早成15分鐘]就企左系度等,
而我地呢班所謂ga深造班呢,佢次次都遲到[起碼都要遲5分鐘,成個卡卡西咁,壞習慣呀!]....
其實唔係壞習慣ga問題,而係覺得我地班好差,好廢...
我幫佢講埋xd
"講完之後,
我都諗過下,其實謝sir之所以成日都咁遲,
講得冇錯...我地其實都冇咩心機學;
而我想上中樂堂ga原因,其實只係因為可以同多d傾計咁解姐.
亦都係因為ga說話,我就決心[但只係得個心]我要學好剩返落黎ga堂[講明先,只係中樂堂同埋我其他鍾意上ga堂]!
我唔想臨畢業前比左1個唔好ga印象比任何老師,尤其係謝sir呀...
我最尊重ga老師正是謝sir呀><"

發表時間:2008-04-02 08:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)
 


 
 落葉聲音 停不住我們的關心。。。
 
 2008 年 4 月 1 日  星期二   晴天


當忍者們接到勒索電話...

      歹徒:我綁架了你的家人(鳴人有家人嗎)明天上午9點把錢送到東郊.....
   鳴人:什麼?!明天9點?我還有事`我要修煉!修煉!我一定要超越歷代火影!而且東郊沒有一樂拉面店哪....對了你找我什麼事?!
   歹徒:......
  ----佐助----
   歹徒:我綁架了你的家人`明天上午....
   佐助:什麼?我的家人`我只有個哥哥(咬牙切齒)
   歹徒:對!就是你哥哥!!!
   佐助:那太好了!!`幫我殺了他吧!(掛了電話)
   歹徒:幸好我沒有這種弟弟...
  ----卡卡西----
   歹徒:我綁架了你的家人~`明天上午9點把錢送到東郊第二個垃圾桶邊上!
   卡卡西:恩!好!!(看親熱天堂中)
   歹徒:聽清楚了!9點把錢送到東郊第二個垃圾桶邊上!!?
   卡卡西:恩!好!!(看親熱天堂中)
   第二天...9點..10 點..11點..12點.....
   卡卡西又在人生道路上迷失了 ```
   歹徒FT中
  ----說到親熱天堂`9要說說自來也啦----
   歹徒:我綁架了你的家人!明天上午9點把錢送到東郊.....
   自來也:東郊?!恩...西郊美女比較多耶!
   歹徒已經准備遷移往西了``...
  ----鹿丸----
   歹徒:聽好!我綁架了你的家人``明天`
   鹿丸:麻煩死了.我干嗎要浪費時間到這種東西上呢~```
   歹徒:.....
  ----寧次----
   歹徒:我綁架了你的家人!!......
   寧次:我要保護宗家人!!我去!!(掛了電話沖出去)
   歹徒:我還沒說地方呢......
  ----鼬----
   歹徒:我綁架了你的家人!`..
   鼬:哎```我愚蠢的弟弟啊````
   歹徒:........
  ----綱手----
   歹徒:我綁架了你的家人!明天上午9點把錢......
   綱手:我現在缺錢啊!我們去西郊吧!那裡有大賭場!我贏了錢9給你!!
   歹徒:還真好騙`......
  ----大蛇丸----
   歹徒:我綁架了你的家人!明天上午9點把錢送到東郊第二個垃圾桶邊上!!(呼~```終於一口氣說完了)
   大蛇丸:讓佐助當我的容器我9去!!!!
   歹徒綁架佐助去也!
  ----小李----
   歹徒:我綁架了你的家人!明天上午9點把錢送到東郊的......
   小李:燃燒的青春啊!我一定會去的!
   歹徒FT中......
  ----井野----
   歹徒:我綁架了你的家人!明天上午....
   井野:啊!你通知小櫻沒有!寬額頭!我一定不會輸給她的!!!
   歹徒:...又不是去比賽...

發表時間:2008-04-01 08:31 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
儘管末日威脅再強烈 有愛就不累:)